Heel erg gaaf geniet ervan!
Mooie collectie, het gaat in een keer hard met de LD’s hier op het forum! Gefeliciteerd.
Die Grand Seiko is ![]()
Echt hele mooie stukken zeg ![]()
Top collectie hoor ![]()
![]()
De rechter is über tof Rik
Affengeil zoals onze Oosterburen zeiden ![]()
De collectie met lichte wijzerplaat… vanochtend de Land Dweller toegevoegd
Nu nog even wachten op de stalen band voor de Snoopy…
Gaaf Marco! Wordt weer tijd voor een date zie ik wel als ik ze mag bepotelen ![]()
![]()
Gefeliciteerd met de toevoeging Marco
Dank jullie wel
Heerlijk trio als ik dit zo zelf zie. Genieten met hoofdletters. Vind ik
.
Bijzonder mooi trio! De Snoopy zal wel nog fijner dragen op de stalen band, goed plan om die bij te bestellen ![]()
Hoe is de eerste indruk van de Land Dweller? Ik vind ‘m leuker dan de typische DJ die je vaak ziet alleszins. Geniet ervan! ![]()
Prachtig trio!
NATO is echt een mooie combi. Ik heb ook nog twee blauwe waarop die misschien net wat beter uitkomt… maar de bandjes zijn wat stijf. En dat blijven ze omdat ik hem niet veel draag
Op staal wordt het ook weer een ander horloge en past het beter bij de rest van mijn gehele collectie
Is ook wat praktischer met schoonhouden ![]()
Heel goed! Een Date Just heb ik nooit gehad… wel mooi; maar ik voelde hem niet persé. De Land Dweller is net wat sportiever dan wel anders. Als geheel is het meer sieraad als een reguliere DJ. Mede door de hiddenclasp. Het leek me leuk om langs de mijn witte Daytona en Snoopy te hebben. Zo geschiede ![]()