Jouw collectie op één foto deel XIII

Die is wit idd, spierwit zelfs.
De gloed op de foto kan vanalles zijn denk ik.

1 like

Mijn kleine collectie:

IWC Spitfire 39mm
Junghans Quartz uit jaren 70
Seiko 5 ook uit jaren 70
Casio F91W

44 likes

Ghe, bijna een JRX, die junghans. Mooie vondst en leuke collectie.

1 like

Leuke junghans!

1 like

De OP 41 was uiteindelijk te saai en te klein rond de pols. Ik had dit niet verwacht maar de klik was er na enkele weken niet meer. Hij heeft nooit de Air King kunnen vervangen. Ik merk dat ik een chronograaf liefhebber ben geworden door de jaren heen dus de Speedy toegevoegd. Nu zeer tevreden van deze set. Voor mij is het vermoedelijk klaar zo.

48 likes

:smirk:

Mooi duo!

:joy::joy:

Stel dat je onder dwang iets moet toevoegen … wat zou het zijn?

1 like

Veel reactie op men laatste zin. Ik begrijp dat het inderdaad lachwekkend is bij deze hobby. Ik zou het oprecht niet met zekerheid kunnen zeggen. Ik krijg wel meestal onrust met meer dan 2 stuks. Moest de speedy er later uitgaan zal er vermoedelijk wel iets anders komen. Op dit moment denk ik echter dat het nog niet voor de komende jaren zal zijn ook al kan ik dat nooit zeggen.
De Zenith zie ik me nooit wegdoen, was een huwelijkscadeau naar elkaar, al ken ook elk huwelijk stranden :smiley:

Enkele kanshebbers: Zenith revival shadow/A385, Zenith Jlc reverso duo, Omega globemaster, Rolex Yaght master.

3 likes

Goeie deal om gezamenlijk een horloge aan jou cadeau te doen. Die vrouw moet je niet laten gaan!

1 like

Haha ze heeft er ook 1 natuurlijk.

Één en ander, met pijn in mn hart, verkocht om weer wat leuks terug te kopen.

Tot die tijd kwartetten…

(bandje van de Certina was ff uitprobeersel)

25 likes

Stand van zaken:

:x: Omega Seamaster Aqua Terra 41

:white_check_mark: Rolex Land Dweller 36

98 likes

Prachtig zestal zo Nick :ok_hand:

1 like

Mooie six-pack :muscle:

1 like

Gaaf! Wat draag je het meest?

1 like

mooie diverse set met keuzes die verder gaan dan obligate stukken :ok_hand:

1 like

Ik denk de GS. Nu vooral de LD. Alles wordt trouwens regelmatig gedragen, niets blijft ongedragen in de kluis.

3 likes

Allemaal gaaf! Die Staudt vind ik samen met de 1908 ook erg gaaf. Zo’n Speedmaster doet het natuurlijk altijd goed. Trekt bij mij soms wel wat armhaartjes eruit.

2 likes

Wat een mooie set zeg!

1 like