Lekker hoor Ed
![]()
Onderaan bij de 6 uur aanwijzing.
Snap ik ik bedoelde voor mij geen issue ![]()
Mijn hele collectie, incl bandjes en dozen. Een paar omdozen heb ik weg gelaten.
De Moonswatch heeft een batterijtje nodig en de rechter goude Seiko 5 heb ik als ‘project’, eens kijken of ik die kan maken😁
De rechter horloge doos heb ik gekregen van een vriendelijke juwelier, vandaar het label.
En komt de rechter doos nog veel aan bod? De linker 4 zijn eigenlijk een volwaardige collectie.
Het bizar hoe goed jij mij kent, zonder dat wij elkaar (tot nu toe) ooit hebben ontmoet!
![]()
Hier ook weer even tijd voor een collectie update. Best wel tevreden met de variatie die ik inmiddels heb.
En hierbij nog de Squale-collectie. Hele toffe en iconische duikhorloges.
Lekkere set, hoor!
![]()
Lekkere collectie Patrick. Zeven duikers erin en toch gevarieerd ![]()
Heel mooi ![]()
Stuk voor stuk toppers met leuke uitstapjes van de veel betreden paden. ![]()
Nou, eigenlijk wel! Twee van de 3 Seiko 5’s draag ik vaak, de g-shock heb ik gewonnen op lowlands en draag ik naar festival’s. Als er een batterijtje in de moonswatch gaat draag ik die ook wel weer.
De grote groene heb ik gekregen van een vriend (draag ik echter wel weinig maar doe ik niet weg),
De addies dive is waardeloos voor verkoop maar wel leuk voor de zee, lekker zout water.
En de kleine tag, citizen en laatste Seiko 5 gaan binnenkort wel weg.
Maar ik draag ze zeker minder dan de linker vier:)
Goede upgrade, mooie Cartier.
Na wat geschuif/gewissel is dit de kern:
Edit: twee keer de speedmaster meegenomen. Hier wel de juiste negen:
Zijn 2 zwarte Speedmasters niet een beetje dubbel in de collectie
, moet gemist hebben dat je de witte Speedmaster de deur uit hebt gedaan?









