Deel 1: Mooiste Omega Speedmaster verkiezing van HF - geen eigen horloge!

Mooi zo

1 like

Thx voor de nominatie! En hier is de foto:

En mijn favoriete referentie is gelukkig al genomineerd (alle SpeedyMoons)

16 likes

Deze van @YY77 bedoel ik

12 likes

Nu wel. Ik dacht eigenlijk dat je zijn BA bedoelde.

1 like

BA? Is die ook zo cool :sunglasses:

Links boven.

2 likes

BA = broad arrow :man_shrugging:t3:

1 like

Die is eerder bekend als de Trilogy

2 likes

ik heb al genomineerd maar er staat echt een práchtige witte, die ik hier nog niet gezien heb, in het blauw

Up!

Deze fullset heeft stalen band. Maar nu even niet .
Zit wel aan verkoop te denken…dus mss snel op de markt :wink:

2 likes

Eigen horloge dus? Kijk dan nog eens goed naar de volledige topictitel……

1 like

Moeilijk een keuze te maken en heel veel prachtige exemplaren voorbij zien komen maar…

Poeh…wat gaaf :star_struck::heart_eyes:

Van @drh

17 likes

Gruwelijk goede foto ook.

3 likes

Ik ben het meeste fan van een ‘traditionele’ Speedmaster Pro met stepped dial. Maar deze is ook wel heel erg fraai hoor.

1 like

Ik merk dat ik meer modellen van de Speedmaster begin te waarderen/mooi te vinden, wat eerst bleef bij de moderne normale nu zelfs gouden (terwijl ik dit eerst afschuwelijk vond) en de wat oudere modellen zoals de ST1 die nu hoog op mijn lijstje staat. De echte vintage heb ik nog geen klik mee…

1 like

Weinig oude meuk in de top :zipper_mouth_face:

Valt wel mee toch?

Heb nog wel een aanvulling maar ik mag niet meer meedoen :wink:

Welke moet ik nomineren @drh ? :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb nog geen moderne 321 Ed White voorbij zien komen.