Deel 1: Mooiste Omega Speedmaster verkiezing van HF - geen eigen horloge!

De roségouden van @Rizzz007 :smiling_face_with_tear:

27 likes

Deze al genomineerd ? Zo niet …bij deze

2 likes

Dankjewel, ik nomineer alle Speedymoons. Niets mooier dan een moonwatch met moonphase. :first_quarter_moon:

9 likes

:+1: :+1: :pray:

1 like

Als ze deze nou gewoon in 41/42 maakte :face_holding_back_tears:

1 like

De Ultraman van JoBe!

20 likes

Gevaarlijk natuurlijk. Zo denkt iedereen, die moeten we niet meer nomineren.

Hey allemaal, ik ben nieuw hier. Mijn kennis strekt dus niet zover dat ik weet wat iedereen allemaal in de la heeft liggen. Wat mij betreft verdient de nieuwe 57 ook een nominatie.

5 likes

Eens hoor, maar gelukkig denk jij wsl hetzelfde over deze nominatie :face_holding_back_tears:

Same, the MTM is al vele jaren 1 van mijn favoriete Speedmasters.

1 like

Deze in een 41mm zou top zijn!

6 likes

De Speedy van @Bauhaus verdient ook een nominatie in dit draadje, van de stalen LE’s is deze zeer uniek door de meteorieten wijzerplaat


"

19 likes

Heeft er deze al iemand op het forum (gehad)?

Lijkt er wel op ja

3 likes

Wel minpunten omdat hij niet met vulpen schrijft.

2 likes

:joy:

Wel met Hesalite en een foto met een iPhone 12. Zal wel niks worden tussen al dat geweld hier.

10 likes

@watchguy heeft 'm.

2 likes

Plexi, maar wel dot over 90, ik keur hem goed. :+1::+1:

1 like

Deze is van @Meistersinger right?

1 like