Ja hoor dat mag. @JoBe heeft al een quote maar mijn polsmaat 16,5cm. Vanwaar de vraag?
Op sommige foto’s lijkt het horloge aan de grote kant. Ik was dus benieuwd. Bedankt voor je reactie. Heb dezelfde polsmaat als jou en heb de speedy pro altijd over geslagen omdat ik dacht dat die te groot zou zijn voor mij. Staat stiekem al jaren wel op m’n lijstje. Ik moet gewoon eens gaan passen is de conclusie😅
De lug to lug is 47,50 mm maar vind hem net goed vallen. Snap wel dat die op foto’s groot oogt. Ik moet niet groter gaan qua diameter en lug to lug.
Weet niet wat je in jouw collectie hebt qua maat en lug to lug size maar hopelijk geeft dat getal enigzins een beeld.
Uiteindelijk zeggen getallen niet alles en is het belangrijkste dat jij er goed bij voelt als je een horloge draagt. Dus vooral gaan passen zou ik zeggen.
Ow, deze was me nog niet bekend. Lekker uniek speedy design.
Mooie foto’s!
Thanks,
Witte plaat is wel lastig om op foto te zetten.
Goeie match Joop ![]()
Thanks ![]()
Van de week ook maar even op de OEM sluiting gezet om toch wat meer het Omega gevoel erbij te krijgen ![]()
Op een leuke GTG gisteren!
De Speedmasterpoes
En (Omega eat your heart out) het échte eerste horloge in de ruimte ![]()
On topic: natuurlijk waren er ook mooie Speedies @Watchstick_81 ![]()
Dit vraagt natuurlijk om een poeplading aan foto’s.
Met een foto van 1 Speedy kom niet zomaar weg he ![]()
Was meer bezig met andere dingen, dus heb maar een paar foto’s en de andere zijn off-topic.
Dacht dat deze speciale veel goed zou maken ![]()