Eens hoor, maar gelukkig denk jij wsl hetzelfde over deze nominatie ![]()
Same, the MTM is al vele jaren 1 van mijn favoriete Speedmasters.
De Speedy van @Bauhaus verdient ook een nominatie in dit draadje, van de stalen LE’s is deze zeer uniek door de meteorieten wijzerplaat
"
Heeft er deze al iemand op het forum (gehad)?
Lijkt er wel op ja
Wel minpunten omdat hij niet met vulpen schrijft.
![]()
Plexi, maar wel dot over 90, ik keur hem goed. ![]()
![]()
Ik wil hem terug🥹
@Kad
Hoe gaat het vervolg er uitzien?
Stemmen op basis van de geposte foto’s of op basis van de, op HF aanwezig en genomineerde, types. Van veel voorgedragen horloges zijn namelijk sub-optimale foto’s geplaatst.
Er zijn waarschijnlijk meer mooie foto’s van een specifiek model.
Misschien leuk dat van ieder genomineerd model 3 foto’s verzameld worden. Dan kan de genomineerde bijvoorbeeld met andere eigenaren de mooiste foto’s verzamelen.
(moeten het wel foto’s zijn van een HF lid en niet van het web)
Is het een idee om daar deel 2 van deze topic voor te gebruiken?
Zomaar een idee.
Deel 2 is shortlisting op basis van likes, en dan mag iedereen de mooiste foto’s posten als reclame.
Deel 3 is finale.
En ik wil inderdaad marketingfoto’s vermijden. Die van @juko zijn doorgaands beter!
Ik vind de eerste Speedy Tuesday nog steeds een van de betere Speedmasters. Maar dan wel op staal of op een mooie rubberen band.
Mooi zo





