Deel 1: Mooiste Omega Speedmaster verkiezing van HF - geen eigen horloge!

Eens hoor, maar gelukkig denk jij wsl hetzelfde over deze nominatie :face_holding_back_tears:

Same, the MTM is al vele jaren 1 van mijn favoriete Speedmasters.

1 like

Deze in een 41mm zou top zijn!

6 likes

De Speedy van @Bauhaus verdient ook een nominatie in dit draadje, van de stalen LE’s is deze zeer uniek door de meteorieten wijzerplaat


"

19 likes

Heeft er deze al iemand op het forum (gehad)?

Lijkt er wel op ja

3 likes

Wel minpunten omdat hij niet met vulpen schrijft.

2 likes

:joy:

Wel met Hesalite en een foto met een iPhone 12. Zal wel niks worden tussen al dat geweld hier.

10 likes

@watchguy heeft 'm.

2 likes

Plexi, maar wel dot over 90, ik keur hem goed. :+1::+1:

1 like

Deze is van @Meistersinger right?

1 like

De foto is van @lasteraar .

2 likes

Ik wil hem terug🥹

1 like

@Kad
Hoe gaat het vervolg er uitzien?
Stemmen op basis van de geposte foto’s of op basis van de, op HF aanwezig en genomineerde, types. Van veel voorgedragen horloges zijn namelijk sub-optimale foto’s geplaatst.
Er zijn waarschijnlijk meer mooie foto’s van een specifiek model.
Misschien leuk dat van ieder genomineerd model 3 foto’s verzameld worden. Dan kan de genomineerde bijvoorbeeld met andere eigenaren de mooiste foto’s verzamelen.
(moeten het wel foto’s zijn van een HF lid en niet van het web)
Is het een idee om daar deel 2 van deze topic voor te gebruiken?
Zomaar een idee.

1 like

Is die bijzondere Speedy van @YY77 al voorgesteld?

Hier, je krijgt je foto terug.

10 likes

Deel 2 is shortlisting op basis van likes, en dan mag iedereen de mooiste foto’s posten als reclame.

Deel 3 is finale.

En ik wil inderdaad marketingfoto’s vermijden. Die van @juko zijn doorgaands beter!

4 likes

Ik vind de eerste Speedy Tuesday nog steeds een van de betere Speedmasters. Maar dan wel op staal of op een mooie rubberen band.

19 likes

Mooi zo

1 like