Zoals in het eerste deel aangeven, heb ik een 20 tal keuzes gemaakt!
Nu is het de beurt aan het horlogeforum! welke dresswatch wordt de winnaar?
Tijd voor discussie over het wel en wee van een dresswatch is gevoerd in het vorige topic, mocht je toch nog iets willen zeggen mag dat. Over een eventuele uitslag mag ook gediscussieerd worden.
De onderstaande keuze is tot stand gekomen dankzij jullie inzendingen, Heb je het eerste topic gemist, jammer dan. De keuze is subjectief en was maar beperkt tot 20.
Je mag 3 keuzes maken! Het keuzeblokje staat boven de naam!
Ja hoor. Enkel op de Moser gestemd. Niet omdat het een ultieme dresswatch is, want een ‘echte’ dresswatch is gewoon een vrouwenhorloge vanwege de maat, niet geschikt voor een mannenpols.
Maar Moser is gewoon mooi.
Ik heb op de Lange gestemd omdat die zo puur en klassiek is, maar dan wel nét zonder saai te worden. De
GS vanwege de mooie wijzerplaat en spring drive. Maar eigenlijk is de VC gewoon de winnaar vanwege de perfecte balans tussen alle elementen.
De cartier santos op 1 vanwege onderscheidende en prachtige kast, met een mooie wijzerset die dat beetje kleur geven.
Op 2 de lange saxonia. Idem een prachtige wijzerset al vind ik de copper blue plaat mooier.
Op 3 de omega connie. Voor mezelf een gekke keuze omdat ikzelf bijna altijd voor leer kies, maar bij deze omega’s vind ik dit type band net zo leuk. Beetje bompa-vibe, maar toch funky.
(Longines en Vacheron 6278 zijn iets minder vanwege de tekst Automatic op de wijzerplaat; rest heeft datum en/of kleine secondewijzer, vind ik ook wat minder).
VC patrimoni.
Wat mij betreft klopt die helemaal, waarom?
Geen flauw idee…
2e plaats voor de Portugieser
3e Lange
Ik had als 4e de Moser maar dat mocht niet
Ik denk dat ik m volgende week maar eens te koop ga zetten.
@tompj Misschien wil er iemand wel een TOP 50 mooiste HORLOGE van het forum, maar ook nog eens mooiste dresser van het forum kopen . Wat vind jij er van?