DEEL 2 DRESSWATCH-BATTLE (POLL) de mooiste Dresswatch!

spit-take-laughing

Ik probeer hier een beeld bij te krijgen.
Lukt niet.

Do not shoot the messenger. :wink:
Hoe 't beesie ook heet, ontzettend fraaie VC en wat mij betreft een zeer terechte winnaar!

1 like

en terecht hoor! ik vind deze versie wel extra mooi nog, ik zag dat je hem voor 50K kan kopen :face_with_thermometer:

Mij spreekt de “doodgewone” Santos in staal nog het meeste aan.

Moest de Dumont er zijn met secondenwijzer, zonder de blauwe tepel en met een automaat, ik zou 'm wellicht mooier vinden nog. Maar ja :slightly_smiling_face:

Eigenlijk had die hier moeten staan: nog veel hoger dresser gehalte dan die in de poll.

3 likes

Dus dit is de definitieve uitslag al?

1 like

Nee… onze vriend heeft het over het vorige topic. Deel 1.

1 like

Vraag mij nu ineens af, is die platina niet ook een dumont?

1 Credor Eichi II

en dan een hele tijd niks

2 Vacheron Constantin Patrimony Traditionnelle handwinder
3 Zenith

@Brick jammer dat je de Grand Seiko SBGW252 niet hebt genomen ipv de “GS Gold” die je er wel in hebt gezet. De 252 is juist de reissue van DE dresser van Grand Seiko, namelijk de eerste GS, the first.

De “GS Gold” is een samenraapsel van een snowflake wijzerplaat met een moderne gouden GS kast en naar mijn mening niet zo’n succes.

1 like

Er is een platina Dumont maar die vind ik minder. De blauwe tepel was mij wat meh, die rode ronduit bah.

Niet dat het uitmaakt, limited edition van 100 stuks die wellicht al lang een eigenaar hebben.

2 likes

Alles is helaas subjectief.

An sich zeg je het juiste, maar deze zag er gelikter uit. Sterker. Die krijgt gewoon complimenten links en rechts.

Next time is het jouw topic!

1 like

Nee, onze vriend kon in dit topic met deze poll al niet meer stemmen.

Voordat je begint te roeptoeteren dat jij wel even bepaalt wanneer je klaar bent had je ook even kunnen verifiëren of je poll nog wel werkte. Maar ik zie dat hij weer in de lucht is: eerlijk zeggen, wie heeft je geholpen?

Hoe dan ook, keurig gestemd.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ciao, baby. Yeah. Oh. Eervolle vermelding voor Lange.

1 like

Wees eens lief voor elkaar.

1 like

Ik wacht wel op n klein prijsje in het blauwe deel😂

Mooi is dat ook opgelost. Maar wel vreemd. Hij is nooit gesloten geweest. Zal wel aan jouw verbinding hebben gelegen. :nerd_face:

Nu snap je ook waarom ik zo reageer. Jij kort door de bocht. Ik kort door de bocht.

2 likes

:rofl:

Zeker. Het internet is een serie buizen.

Nee.

Maar gestemd is gestemd.

deze is ook extreem lekker…:yum:

5 likes

Wat een wijvending :kissing_heart:

4 likes

Very nice. I like.

2 likes

:joy:

Groot formaat dameshorloge.

Echte mannen die niets te bewijzen hebben kunnen dit prima dragen! :wink: in de jaren 70 was dit gewoon een mannenmaat.

4 likes