Klopt wel. Maar zo cool en dont-give-a-damn dat die kan meespelen in veel categorieën die 'm niet echt is. Santos is met voorsprong het horloge dat de meeste appreciatie-winst geboekt heeft bij mij gedurende mijn eerste jaar HF nu dus die krijgt in bijna alle battles een stem en nu niet anders.
Dat gezegd zijnde, die VCs zijn wel dé godfathers van de dressers. Gewoon af. gestemd op de 6278, vind ik net iets mooier met de cleanere wijzerplaat en dubbele indices.
Helemaal geen dress watch type, maar de Breguet… Wauw, wat een prachtig ontwerp is dat! Zou daar uren naar kunnen staren. Banden wissel lijkt me wel een crime… Heb die geschroefde lugs op mijn Gavox, maar daar - Gelukkig- een horlogeband voor gevonden die er in principe nooit meer af moet (een zwarte Tropic). Wat zou dan dé band zijn die “nooit” meer van de Breguet af hoeft?
De Vacheron Patrimoni heb ik als 2e keus, maar dat zou volgens mij - eerder- een prima GADA kunnen zijn… Ik ben een beetje verbaasd dat hij ertussen staat. Maar in elk geval een mooi gemengd assortiment om uit te kiezen.
Leuk @Brick!
Poll dicht gegooid. Binnen een dag. Gezellig. Zou graag willen stemmen op Santos, Classique (Breguet) en Eichi II.
Mijn favoriet zit er uiteraard niet tussen, dus ook even een eervolle vermelding voor een klassieke stalen JLC Reverso Medium zonder gelul of fratsen.
De Eichi II omdat het een prachtig spring drive caliber is, de Breguet omdat Breguet, en de Santos omdat die altijd goed is. Met name omdat Cartier altijd goed is.
De maatschappij zou in mijn optiek beter zijn wanneer we minder toxische kaders voor mannelijkheid zouden omarmen.
Als een kleine Tank in de jaren zestig goed genoeg was voor Mohammed Ali moeten we ons in 2023 echt eens achter de oren krabben wanneer we de “heren” Mayweather en McGregor bezig zien, zeg maar.
Nice!
Mijn twee exen zijn nummer 1 en 2
Het is niet makkelijk om voor de golven uit te surfen.
Voordat iedereen massaal begint te zoeken naar advertenties.
Het is de VC Traditionnelle Small Seconds. Dit model valt niet (meer) onder de Patrimony lijn.
Ik heb op de Lange gestemd. Wat mij betreft hoort zo’n horloge rose of geelgoud te zijn, zonder secondewijzer. Dit vind ik daarvan de mooiste van de horloges die meedoen.
Niet te moeilijk doen in een totaal subjectief topic.
Het staat je vrij om je eigen topic over ‘te iele horloges om forse genderneutrale polsen’ te openen.
Als ik de hoeveelheden geld van de heren Mayweather en McGregor zou hebben zou ik ook een aantal, in de ogen van de zelfbenoemde gedistingeerde hf’ers, afzichtelijke horloges kopen.