We hebben er hard voor moeten vechten, maar we zijn erg tevreden met jullie onafhankelijkheid. ![]()
Tja, eens er een oplossing is voor Wallonië zie ik ze de boel nog weer samen voegen.
Tja, waarom niet ook. Wij houden van België.
Maar goed, back on topic. Stem eens op die De Ville, mensen. ![]()

Grapje hoor. Halve Waal zijnde. ![]()
Misschien vond je hem wel acceptabeler omdat het roségoud is ![]()
Dank voor de stem! Roségoud met bruine dial maakt het een warme combinatie.
Aha. Dat komt op het scherm van mijn telefoon niet uit. Vind het echt geel.
Waarschijnlijk in het echt dan nog mooier.
Mooie banden heb je ook. Beide combinaties zijn echt top!! Ben het verder met je eens: een Lange is ontzettend veelzijdig, je kan het overal en altijd dragen.
Ik heb altijd begrepen dat de enige reden dat België bestaat is dat onze hekel aan Hollanders nog groter is dan onze hekel aan Walen…
🫶🏻
Nog 26h om je stem uit te brengen.
Oh ik dacht honeygold … ![]()
En wat een eindstrijd!
Het verschil tussen de huidige nummer 1 en 2?
Slechts 2 stemmen.
Het verschil tussen de huidige nummer 1 en 3?
Slechts 5 stemmen.

Ze noemen het zelf pink gold:
“The model version in pink gold features a brown, guilloched dial made of gold.”
En de dial is dus ook goud, wat natuurlijk makkelijker is te bewerken op het moment dat je zoveel guilloché patronen wilt creëren.
De 1655 heeft nog maar een beetje nodig om door te stoten naar de!.. 4e plek.
En van daaruit wordt het kansloos ![]()
Ik vind dat al een hele prestatie. Ik vermoed dat dat ook iets met jouw foto te maken heeft ![]()
Maar super toch!
Mocht ik een 4de stem hebben dan had ik niet getwijfeld.
Ftfy
Bedankt! Had sowieso niet verwacht dat deze in de lijst zou komen. Het is niet per se de publiekslieveling. Hoeft ook niet ![]()
De 222 moet je irl zien. En gezien ik geen foto’s kan maken verbaast het me niks, waar hij staat.
De AL&S is waanzinnig makkelijk, ontzettend mooi vast te leggen.
Maar ik geniet meer van de 222. ![]()
Dat die groene Grand Seiko SBGW zo hoog staat. Ook zoiets. Op de foto’s geweldig, maar om de pols vond ik hem enorm tegenvallen. Afknapper van het jaar ![]()
Grappig hoe dat werkt, want als ik deze foto zie zou ik er zo op stemmen ![]()
Jongens jongens. Het testosteron level stijgt hier. De messen worden geslepen en de handschoenen vastgesnoerd.
We zitten al met 19 horloges in deel 3.
Topprestatie. Zeker als je ziet hoeveel andere mooie horloges hier op dit forum nog rondzwerven ![]()