De rillingen lopen over mijn rug als iemand begint over een Submariner die in het gras valt.
Bij mij is ooit een square Gshock onder het massieve wiel van een 5tons heftruck terechtgekomen.
En dan weet je , die verhalen over onverwoestbare Gshockâs zijn zwaar overdreven.
Bij mij is ooit een square Gshock onder het massieve wiel van een 5tons heftruck terechtgekomen.
En dan weet je , die verhalen over onverwoestbare Gshockâs zijn zwaar overdreven.
Gelukkig heb je een gifje er van anders had ik zo gemist dat ze van PP waren
Ja om verwarring te voorkomen inderdaad.
Heb de prijs ff weggehaald want die werd sommigen teveelâŚ
Jij hebt het ook zwaar he
Mijn drama & paniek kwam eens toen ik thuis kwam van werk en besefte dat ik mijn iwc horloge niet meer om had. Gezocht, niet gevonden. Bij mijn laatste afspraak was ik door de pissende regen naar mân auto gerend, deur open getrokken en ingestapt.
Ik vond hem âs avonds terug in de heg bij die laatste afspraak in Leusden.
Doei
Hoe krijg je dat voor elkaar?! Viel die van je pols?
Ik ging zelfs een keer mân handen wassen met een Explorer om.
Gelukkig was ik op tijd om hem af te dekken met folie
Nee. Ik had hem even snel afgedaan en op mijn jas gelegd. Daarna met jas en al naar de auto gerend vanwege de regen en daar is hij van mân jas afgevallen de struiken in.
Maar waaròm?
Ik heb een keer gehad dat ik op de bank zat, dacht dat ik mân horloge even op schoot had gelegdâŚ
Wou ik opstaan, kan ik dat ding nergens vinden⌠Ik dacht: zal wel, dan heb ik 'm vast ergens anders neergelegd.
Sta ik op⌠Vliegt dat ding door de kamer en landt gelukkig op tapijt. Liep nu wel ineens 3 minuten te snel per dag
Even afregelen en weer door.
Zodat ik niet een stuk plafond met een beitel hoef weg te hakken met een iwc om. Thatâs why.
Zo lijkt het alsof ik ook werk
Ha John, die Nautilus (zouden we niets over zeggen he op het HF!) wilde ik eigenlijk meenemen met de vakantie, maar was Assie het niet mee eens
Ja joh, je was niet interessant genoeg voor S&C. Tja en dan krijg je ook niet een mooi boek mee haha. Bij mij past ie mooi bij de rest van de boeken
Was eens bezig mijn horloge af te doen, komt er een wesp aanvliegen. Met een armbeweging dat beest proberen weg te slaan en het horloge vliegt 5 meter verder op de keramische terrastegels⌠beste schade aan de bezel.
horloge opwinden rond middernacht, zodat ik sochtends dat niet hoefde te doen. Moest vroeg op om een vlucht te halen. Ik draai de kroon, en trek 'm per ongeluk ook uit tijdens het opwinden; de crown guard maakt het opwinden onhandig bij dat horloge. Ik trek dus de kroon uit, blijf draaien en verdraai hup, de datum.
Damn. Precies in het timeslot-of-death. Datumrad verdraaid. Letterlijk en figuurlijk. Moest dus gefixed worden.
Timeslots of death?
Die google ik even
Datum niet verzetten tussen 8pm en 3am. Sloopt je mechaniek. Ik help je even