Deel hier je: O nee, drama & paniek!

Kinderfeeste gehad, meute weg, tijd om weer een mooi horloge om de pols te slingeren.
Slinger ik wat later mn pols tegen het granieten blad van het kookeiland…

Je hoort en voelt die tik.
Je weet het al, foute bingo!
Je wilt niet kijken. Maar het moet. Ontkennen en negeren heeft geen zin.
Dan de horror… daar gaat de zaratsu.

12 likes

Bekijk het van de positieve kant. Je hebt een deftige keuken.

Ik voel met je mee en hoop dat je het kunt laten herstellen

2 likes

Kan altijd. Kost gewoon geld.

2 likes

Het lijkt wel redelijk beperkt tot de bezel, wie weet valt het mee

1 like

Balen inderdaad, maar ik zou zeggen naar Dik Wakker?

1 like

Dit doet gewoon pijn in MIJN buik, kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen.:grimacing:

1 like

Dat dacht ik ook!
Kast is gelukkig ongedeerd (zo ver dat gaat met een 44gs kast).

1 like

Teveel van mijn NA maken kennis met de trommel van de wasmachine wanneer ik de was uit de machine haal. De trommel lijkt altijd te winnen.

6 likes

Ja ik vloekte wel flink… half uur flink chagrijnig.
Maar horloges zijn gebruiksvoorwerpen met het risico op beschadigen.
Het is zonde maar kan als gewenst gerepareerd/vervangen worden.

Op de foto is het erger dan tijdens het dragen.

1 like

Ik heb van @Fate_Amenable_To_Change weleens begrepen dat je de bezel apart kan laten vervangen, misschien is dat de moeite van het onderzoeken waard?

2 likes

Ja, kan me ergens ook herrinneren dat @Fate_Amenable_To_Change een GS bezel volledig vernaggeld heeft én dat die toen is vervangen.

1 like

Ik denk bij mij m’n two tone GMT master die op de bodem van het Gardameer ligt. Denk een push pin die sneuvelde op de jetski. Die had ik met box en papieren gekocht voor €2950 trouwens, niet meer voor te stellen.

5 likes

Dit is echt grappig! :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Dure pushpin.:crazy_face:

Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het lastig om likes te geven in dit topic…
Voelt als leedvermaak.

4 likes

Ik denk de nachtmerrie van iedere horloge drager…

Neeee, niet de TV. Dat is zo’n mooi horloge!

Nouja, er zit wel een verschil in een hilarisch ongelukje met een kras tot gevolg, of het verliezen van een Rolex op het gardameer. Wat een nachtmerrie is dat.

1 like

I know! Mijn ervaring is dat deze erg krasgevoelig is.

1 like

Ik was 16 en had in tegenstelling tot wat klasgenoten geen brommer. Niet getreurd, je mocht altijd aanhaken bij iemand die bij jou uit het dorp kwam. Dat ging vaak goed tot die keer dat onze sturen elkaar raakte, ik over het mijne gelanceerd werd met 50 km/h en m’n in 1980 aangeschafte Casio over het asfalt ging.

Dat foto’s kunnen vertekenen blijkt hieronder. Je ziet de schade aan het venster (m.n. van boven) waar kunststof ontbreekt, de vrij diepe krassen vallen niet echt op. De laatste tijd overweeg ik deze op te knappen, nu heb ik alleen één keer wat Polywatch gebruikt waardoor de doorzichbaarheid/helderheid enorm is verbeterd. Anderzijds maken de krassen ook onderdeel uit van z’n geschiedenis, zoals ik op m’n hand ook nog de littekens heb van deze valpartij.

Horloge is overigens nog volledig functioneel!

7 likes