Smeltennnn maarr…
Was te verwachten. Maar in mijn verdwenen bericht gaf ik anders aan. Ook dat ik wat zou doen met de kritiek.
Shit happens
Maar leuk ding om te zien, maar gezien het gewicht zal het nog wel een dure jongen zijn.
Als ik daar op reageer komt er weer een drama 2.0. Het was niet slim van mij hier te posten.
9 karaat is denk ik niet de moeite.
Overigens weet ik niet of ik de goudkleur van 9kt mooi vind zelf. Toch ergens iets te flets.
Was overigens niet perse bedoeld je te klieren. Genoeg 14-18k slopertjes die enkel hun goudgewicht waard zijn.
Pontiac Memodate handopwinder met referentie 24125. Goed gedragen, en had ook wat aandacht nodig. Moet nog van de week nog een beetje PolyWatch op. Kon deze voor € 45,– niet laten liggen bij de kringloop.
Ah ja sorry… ik was de voorgeschiedenis vergeten
hey die vitrine staat in vb was ik vandaag nog wel nieuwe aanwas maar geen leuke stukken
Ja ik kom daar nooit weer, dus de kust is veilig lol, ik jaag elders
ik kringloop wat en struin veel af, ik had deze op rommelmarkt nog.
Dit horloge valt niet tegen, ideaal werk horloge, goedkoop sterk en quartz, het is een Impact black pearl, kwa looks doe hij heel erg Seiko of citizen aan, heeft dan ook een Seiko uurwerkje.
Bekend horloge! Ik weer noet meer zeker of deze van een kringloopwinkel kwam of op een rommelmarkt gekocht.
Ook tof! Is toch echt een serieus duik horloge, ben er ook serieus heel blij mee, heb hem om sinds ik hem heb!
Ik heb het horloge “herontdekt”. Hij heeft hier enorm lang in een lade gelegen. Er zit nog een beetje werk aan vanwege de kroon, die moet vervangen worden (iets met afgebroken stiftje). Uurwerk wat er in zat heb ik vervangen. Maar er is nog een complicatie, er zit nikkel in de caseback en daar ben ik allergisch voor
Wellicht kan je het achterdeksel voorzien van een paar laagjes blanke lak?
Dan is het contact met nikkel veel minder.
Voorheen heb ik bij vintage horloges de caseback verzilverd, met succes. Bij deze ben ik er nog niet helemaal over uit of ik dat ga doen. De vintage horloges waren geërfd en vond ik daarom zeer de moeite waard. Dit horloge had ik willen gebruiken als beater waardoor ik er nog niet helemaal over uit ben of ik het de moeite waard vind.
Gewoon verkopen of weg geven dan, in lade laten liggen is ook zonde
Zeer goede vangst
Wauw! En aan kringloopprijzen?
Reseda👍
Totaal €3,90