Thanks, bij nadere inspectie blijkt ie helemaal ongedragen.
Voor €2,50 gescoord bij de kringloop
Het glas heeft betere tijden gekend en het bandje lijkt me aftermarket. De kleur klopt niet helemaal en de aansluiting op de lugs is wel erg ruim.
Een bertucci gevonden voor 3 euro bij de kringloop, origineke strap ff vervangen door comfortabele perlon
Nu weten we waar alle Mido’s zijn
Bij de kringloop of rommelmarkt
Pffffff echt, dat overkomt mij echt nooit. Enkel commerciële kringlopen hier……
Net als de foto Willem!
Leuke vondsten weer De Mido steekt er ver bovenuit
Welke mido zijn er twee he en ze lopen ook nog
Bij Blokker, een jaar of 15 geleden. Klopt.
Ik kreeg er als aardigheidje destijds eentje van Mw. Lexaf als Sinterklaas cadeautje. Heb er toen zelf voor Mw. Lexaf maar het bijpassende damesmodelletje bij gekocht. Geen rommelmarktvondsten dus, deze twee, maar leuk om in dit draadje er toch ook weer een van @Floris tegen te komen.
Geen slechte horloges, die van mij zit dus wel een ESA/ETA uurwerkje in.
Ze lopen allebei nog steeds (als je er tenminste af en toe eens een nieuw batterijtje in doet).
Ok ok Mido’s mooi man
Mijn vader en ik zijn wel kringloopwinkel en rommelmarkt struiners zoals ze dat bij ons noemen. Hoewel ik er niet echt veel tijd meer voor heb. Pa heeft niks met horloges en weet er ook echt niks van maar als hij bij een kringloopwinkel is of op een rommelmarkt kijkt hij wel altijd even of er een horloge te vinden is. En op de dolle pof neemt hij dan ook zo maar mee wat hij ook maar vindt.
Gisteren waren we even met ons gezin bij mijn ouders en toen we weg gingen gaf hij nog een tasje mee, “kijk maar of het wat is”. Vandaag tasje maar eens uitgepakt en daar lag deze tussen. Ik kon het mij al niet voorstellen en inderdaad is het ook niet wat het lijkt maar toch vind ik het een grappige vondst van mijn vader!
Wel bijzonder trouwens dat zoiets überhaupt bij een kringloopwinkel ligt
Eindelijk weer eens wat moois bij de kringloop vandaan:
Citizen met 5430? Loopwerk
Tusal met vol zilveren kast en band. Ik mag niet klagen vandaag. En dan ligt er mogelijk nog een Seiko te wachten. Die wilden ze nog niet laten gaan zonder verder onderzoek. Wordt misschien vervolgd

Vandaag gescoord bij de kringloop voor €5,-. Een levensechte Dorwell. (Nooit van gehoord

Behoorlijk dik opgelegde indices
Hij staat stil en is volledig opgewonden. Af en toe met een beetje schudden dan gaat de secondewijzer een stukje lopen.
Een service dus…
Ja, ooit als ik tijd en geld over heb
Gaaf ding man! 9kt kast?
Wat voor uurwerk zit erin?
Probeerde mijn bericht aan te passen maar verwijderde m per ongeluk.
Klopt 9 Karaat.