dat wil zeggen dat deze dan ook van de jaren 50 is??
Heel wel mogelijk. Wat ik kan vinden is dat het uurwerkje geproduceerd werd vanaf rond 1950. Het is lastig vast te stellen wanneer het uit productie ging. Maar naar mijn mening is, ook gezien de vormgeving van het horloge, jaren 1950 zeer waarschijnlijk.
Een EB 1333, lijkt me. Moet nog wel te vinden zijn, toch?
Wellicht ja. Maar heel, heel ver onderaan de todo-lijst, deze.
Daar kan ik begrip voor opbrengen
Prachtige horloges gezien zojuist bij de antiek markt in Haarlem. Erg de neiging gehad om er eentje misschien toe te voegen aan de collectie
Slecht plan!! Lekker laten liggen!
Pfffft stevige prijzen hoor
Ja man, ik ga ook eens op de rommelmarkt staan
Zeker stevige prijzen. €350 voor een Seiko King Twin Quartz… Ruim €100 te veel. Voor dat geld wil ik ze ook wel verkopen…
Met zo’n wijzerplaat vind ik 250,- eigenlijk ook nog te veel.
Ja het waren zeker apart hoge prijzen
For repair staat erbij. Dus wellicht niet helemaal vergelijkbaar.
Ik vraag me altijd wat gereviseerd precies betekent bij dit soort marktkramen. Opengemaakt en olie over het uurwerk gegooid? Ik zou dit niet aandurven, nog afgezien van de prijzen.
Die op Ebay staat bij, dat de kast niet open gaat, waarschijnlijk open maken en alleen service nodig…
Super glue?
Tsja, het blijven aannames maar voor een lage prijs kun je het gokken
Maar ga er maar van uit dat je voor een exemplaar zonder issues meer moet neertellen.
Er staan er ook voor redelijke prijzen
Fonctionne parfaitement, alleen kroon gaat wat stroef volgens verkoper
Heel ander model. Lage feedback score verkoper. Kijk je ook goed naar de staat? Anders is het sowieso appels met peren vergelijken.
Eigenlijk alleen maar even een Lucky dip gedaan
Bad info is ook info