Deel je “Kringloop” vondsten

Oh? Dat is me even ontgaan…
maar in ieder geval duidelijk dat hij een enorme plank voor z’n kop heeft, jammer…

Ja andere username etc. :wink:

Ja echt jammer, ik ben zeer geïnteresseerd in de menselijke psyche en kan er enorm van genieten als mensen ape shit gaan om echt helemaal niks.

Zo raar dat mensen gewoon niet door hebben hoe diep ze het gat voor zichzelf aan het graven zijn.

6 likes

Telt een rommelmarktvondst ook? :smiley:

27 likes

Hard man, leuke vondst. Zou ik ook wel willen vinden.

1 like

Mooie vondst, gaaf ding :+1:

1 like

Cool vakantiehorloge

1 like

Thanks! :smiley:

Dankje @PLP! :slight_smile:

1 like

Ooit zit er een keer een pareltje tussen :smiley:

Inderdaad, als deze op een Seiko 7a28-7039 (20mm lugwidth) past, dan is 'ie direct een leuk bedragje waard.

1 like

Hier nog zo’n compressorkroon van de Reseda (plakmerk) van Opa.

5 likes

Tilburgse Mei markt vondst, € 2 + nieuwe batterij :smiley:



22 likes

Gaaf!!

2 likes

Wow, dat heb ik nou nooit eens. Man man, zakjes horloges, ja hoor. Maarre… Mooie vonds dus, van harte.

1 like

Is idd 20 mm.

Hier in de buurt liggen bij geen enkele kringloop horloges. Op een Ruhla zakhorloge na dan, waar je op kunt bieden :fearful:. Maar vanmiddag heb ik wel een leuk boek kunnen kopen. Daar wordt kennelijk nog niet zo naar gezocht en daarom nog zeer laag geprijsd.

12 likes

Inmiddels scannen ze barcodes bij Het Goed en wordt een automatische zoekopdracht aangemaakt zodat vergelijkbare boeken tevoorschijn komen :frowning:

ze hebben tegenwoordig zelfs boeken met een grote prijsstikker met Nieuwprijs online en verkoopprijs bij het goed zag ik laatst

1 like

Jupper

23 likes