Deel je “Kringloop” vondsten

Afgelopen week dit topic eens doorgekeken en, hierdoor geïnspireerd net toch maar even bij de kringloop binnen gelopen. 3euro armen en 2 horloges rijker net weer thuis gekomen. Zoals je ziet Is de vuilleman hagelnieuw (clipje om de kroon en folie op de achterkant).En die andere doe ik ook nog wel iets mee,al is het maar slopen.Ikwil me wat meer in horlogetechniek gaan verdiepen en zelfs de beste chirurgen hebben het vak op oude lijken moeten leren.IMG_20200727_134501_7|375x500

Een tijdje geleden een ING car lease horloge meegenomen uit een kringloop winkel. Er is vrijwel geen informatie over te vinden.
Toch ziet het horloge er nog heel goed uit.
Op de achterkant zit een sticker en het zou daaronder krasvrij moeten zijn.

Wie weet hier iets meer over. Ik ga ervan uit dat het niet veel waarde heeft.

1 like

Vermoedelijk een ING relatiegeschenk van de Lease Tak. Deze is gefuseerd met Alhpabet lease in 2011 en bestaat dus niet meer onder die naam.

1 like

Dank u! Dat heb ik ook gelezen dat het al een tijd is geleden dat ING dat deed. Ik ga er deze week een batterij in doen. Kijken of die het nog doet :wink:

Het is niet echt horlogisch en half ontopic. Het heeft wel dan weer plexi wat ik moet polijsten…

Vandaag vond ik voor 2 tientjes een dual 704 draaitafel in absoluut 100% werkende staat. Element nog spatzuiver…

Deze tafels zijn iconisch… superblij mee… moest het toch èrgens kwijt :smiley:

57 likes

Ziet er vertroeteld uit, gefeliciteerd met je NA. Plexiglas, plaat, arm, loopwerk… Hoezo off-topic? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Bedankt :grimacing: Moet mijn Dual pick up deze winter ook een keer aanpakken :relieved:

1 like

Gekkenhuis! Zoiets maak je niet snel weer mee.

1 like

Gaaf, gefeliciteerd met je NA :wink:

Zo heb ik een tijdje geleden deze Lenco L67 op de kop getikt.

(Sorry voor de off-topic :kissing_heart:)

8 likes

Gefeliciteerd, wat een vondst! In deze staat - en met dat element! - is 'ie meer dan het 15-voudige waard dan de 20 Euro die je er voor betaald hebt.

1 like

Mooie score Paul!

1 like

Ook een prachtige vondst. Geweldige toonarm zeg…:yum:

Klopt. Ik stond met die man even leuk te praten over audio en draaitafels. Hij zegt ik heb achter een dual staan een 704. Stond te testdraaien voor verkoop. :exploding_head:
Ik heb nooit het geluk met horloges zoals ik vaak hier lees, maar dit maakt absoluut veel goed :wink::smile:

5 likes

L76…:innocent: Geen L67

1 like

Er is een topic voor.
Dump het in ‘Show je audio’

1 like

Haha klopt typfoutje :yum:

1 like

Sorry drex je heb gelijk. Het was een wat primaire enthousiasme om deze kringloopvondst met iemand te delen :blush:.

Maar juist van jóu had ik in dit topic clementie verwacht :upside_down_face::wink::grin::+1:t3:

6 likes

Mooie vondst!

Zag er laats 1 staan bij de kringloop in Emmeloord, vroegen ze toen 125 euro voor, die heb ik maar laten staan.

1 like

Volgens mij moet ik even door het stof @drex :flushed: .
Even op het audio topic geweest. En ik zie jouw enorme liefde voor audio daar. Ik kreeg in jouw berichtje bij nader inzien niet een off-topic standje, maar een goeie tip naar een off-topic. Och…wat ben ik toch een onhandige druif :grimacing:.

1 like

De kringloop weet steeds beter wat ze moeten vragen voor oude meuk die ze van andere krijgen. Geen wonder dat het inmiddels hele ketens zijn. Subsidie + flink cashen op gratis gekregen meuk… je zou bijna denken dat het een verdienmodel is. :smirk:

2 likes

Het is vaak heel erg locatie afhankelijk. Het prijzen valt en staat met de aanwezige medewerkers en sommige weten best dat je met een beetje googlen tegenwoordig snel een goede indicatie krijgt. Zo heb ik mazzel met funk op vinyl… dat is minder mainstream moeilijk te vinden op I-net dus word vaak te laag geprijst. :grin:

2 likes