Deel je “Kringloop” vondsten

Had je geen garantie er bij gekregen, Horloges kopen zonder garantie is altijd een risico, gelukkig maar een pakking

4 likes

Holy shit, dit is echt de koop van de eeuw! Wat een geluk zeg!

“Henk, leg jij deze Tudor in de vitrine voor zes-honderd-vijftig?”

“Hoeveel zeggie???”

“Zesvijftig dove!!!”

“Okay!”

13 likes

Spot on :joy:

Of ze gingen ervan uit dat hij nep zou zijn.

Oooooh heerlijk!!! Wat een vangst!!
Wat ik me dan afvraag! Hoe hou je je gezicht strak tijdens het afrekenen? :grinning:
straightface

6 likes

Denk dat je voor 6.50 geen garantie kan verwachten :sweat_smile:

1 like

Helemaal vergeten om ook hier even het resultaat van een nieuw glaasje en een poetsbeurt te laten zien. Valt natuurlijk wel een beetje weg tegen een Tudor,maarr,was dan ook lang geen €6,50. :wink:

17 likes

Inderdaad een nep rolex.

1 like

Nondeju Lucas, sarcasme?

Volgens mij mogen er geen foto.s van fake.s woorden geplaats

1 like

Klopt inderdaad.
Was ik alleen 3 jaar terug nog niet van op de hoogte verwacht ik.
@Jur zou jij mijn post van toen der tijd willen verwijderen.

1 like

Waarom reageer je op een post van ruim drie jaar oud? :face_with_hand_over_mouth: Als de moderatie er een probleem mee had, dan was het wel verwijderd.

3 likes

Geen oude koeien… :cow2:

2 likes

Dit dus :point_up_2:

2 likes

Niet eens gezien :joy:

1 like

Misschien kon het toen nog wel?
Wat mij betreft het uitzoeken niet meer waard hoor. Ik laat deze drie jaar oude post gewoon voor wat het is. :sunglasses::+1:

3 likes

Je bent een topper :ok_hand:

Ik denk niet dat ze dachten dat is een nep Rolex, eerder gewoon een onbekend merk, als je Tudor zegt man geen mens behalve wij zijn bekend met dat merk, wij zijn de gekkies hè, mensen kennen Rolex en denken ook vaak dat dat het duurste is op horloge gebied, interesse en kennis ontbreekt totaal bij niet horloge nerds.

3 likes

Na de lockdown geht’s los!
Kringloopwinkels kunnen goederen niet meer aan: amper verkoop door lockdown - https://nos.nl/l/2363578

2 likes