Deel je “Kringloop” vondsten

Dat klopt, ik was er achter gekomen door de gebruiksaanwijzing te downloaden.
Toch bedankt!

Ik kwam deze Seiko Corona (hahaha) Repeat wekker tegen in een kringloopwinkel, stuur me een PB als je wilt weten waar.

9 likes

Ook weer een keer bij de kringloop binnengelopen. Weer drieëneenhalve euro armer voor een prisma die ik eerst eens met een nieuw batterijtje zal voeren en, mocht hij het doen, een nieuw glaasje en een grondige poetsbeurt zal geven en als neusje van de pret een horlogerol voor 4 horloges,als het er geen 5 zijn.

9 likes


Nieuw batterijtje gehad. Goed gepoetst. Band ultrasoon gereinigd. Band passend gemaakt. Een paar dagen in de gaten houden,en als ze enigszins op tijd blijft een nieuw glaasje laten plaatsen. Mooi,of nie dan.

10 likes

Ik kwam voor wat anders, moest even met de ogen knipperen en toen direct deze Tudor (Rolex band/case/kroon) meegenomen uit een vitrine.

Loopt perfect, lijkt ongepolijst, de witgouden fluted bezel is érg strak. Plexi even strak/krasvrij gemaakten de vrouw is blij voor €6,50. Dat is wel grappig :+1:.

78 likes

Hoe zou dat gegaan zijn? Iemand die per ongeluk een comma we tussen heeft gezet? :wink:

2 likes

Wooow… Wat zijn de afmetingen en uit welk jaar komt het?

Geweldig dit!! :joy::joy: €6,50 voor een Tudor… :flushed:
Gefeliciteerd met de (IMHO) meest bijzondere vondst van de topic!

Morgen ook maar even bij het Goed kijken :thinking::innocent::smiling_imp:

8 likes

26mm, ik vermoed eind jaren 70. Referentienummer (tussen de lugs) 9241/4.

Mmm, moet ook maar eens bij de kringloop gaan kijken :rofl:

Dit is heftig!

nou, mazzeltje lijkt me! Eens openmaken voor de zekerheid? Maar ziet er wel goed uit!

Mankeert niets aan, maar ik had zo ook wel gezien dat 'ie origineel is. Ohja, even een dekselpakking gehaald, die was stuk.

14 likes

Maar welke heeft het goed en welke niet? Ze hebben overigens ook een aantal vestigingen (volgens mij worden die kringlopen steeds commerciëler).

1 like

Klopt volgens mij al een stuk of 10 zelfs.

Dat zeker!
Maar af en toe valt er wel wat leuks te scoren voor een schappelijke prijs.
Mijn logica is dar er geen touw aan vast te knopen is.:joy:

Laatst een Swatch Chrono in een rommel mandje voor €3,50 en een Oozoo voor €27,50 in de vitrine.

Tevens een tijd terug nog een mooie Kobo e-reader gekocht voor €2,75. Niet getest / Geen garantie maar werkt perfect.

Gewoon af en toe eens doorheen lopen en rondkijken, wie weet vind je wel een Tudor zoals @Coindudes :wink:

Heerlijk! Wat een vondst :smiley:

Ben ook wel benieuwd welke Het Goed vestiging dit was :stuck_out_tongue:

Hij ligt er niet meer hoor. :yum:

4 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Wauw die Tudor gefeliciteerd

@Coindudes Wow! Once in a lifetime! Cheers!
571af6d0b27bc77348920741ecd19253