Deel je “Kringloop” vondsten

Ging wat spullen wegdoen en binnen gekeken. Deze lag in een glazen kastje samen met wat prisma horloges uitgestald… ik vroeg of ik het horloge eens mocht bekijken etc… today was a good day :grinning_face_with_smiling_eyes:

Edit: is een K versie maar echt kraaknet :blush:

7 likes

Voor €2,95?

Nee was 22,5

4 likes

De prisma’s waren 24,99

1 like

Haha die waren nog duurder dan de SKX :rofl:. Mooie deal. :grin:

1 like

Prima dealtje. Lijkt me legit als ik m zo zie.

1 like

Ben er 99,9% zeker van :sunglasses:

Had wel een rush hoor :joy:

5 likes

Ik ben ook best wel zeker eigenlijk :stuck_out_tongue:

1 like

En hij is echt mint :shushing_face:

Misschien niet geheel het juiste topic, maar ik kwam deze parel tegen op een FB groep.
Zelf heb ik geen Rolex, dus ik wist eerlijk gezegd ook niet dat ze op BLOED werkten :rofl::thinking:

9 likes

17 likes

:joy: :joy: :joy:
Hangt van de reeks af, sommigen werken ook op zweet en tranen :joy::joy::joy:

1 like

:wink:

Aa… Vandaar dat de rotoras van mn DJ versleten is. Heb regelmatig bloedarmoede…

1 like

Zo leer je iedere dag weer bij zie je wel :wink::rofl:

1 like

Dit is inderdaad heel raar uitgedrukt, maar volgens mij denkt half Nederland wel dat een automatisch horloge werkt op je hartslag.
Dat heb ik tenminste al vaak genoeg horen zeggen.

5 likes

Hoe achterlijk het ook klinkt, ik heb dit ook vaker gehoord. Vraag me af hoe die mensen dit voor zich zien…

Enfin. Niet iedereen heeft technisch inzicht

2 likes

En de 1 t/m 7 in de linker sub dial is als de chrono meerdere dagen loopt, dit is de eerste chrono van Breitling waarmee je gewoon een hele week kunt timen…

Vandaag op de kop getikt bij een kringloop in het dampende Winterswijk, deze Barracuda by Bulova.
Prijs: twee tientjes (na onderhandelen… :blush:)

De conditie laat zich het best omschrijven als ‘gepokt en gemazeld’ en het onzorgvuldig aangebrachte lijntje Tip-ex op de draaibare inner bezel doet vermoeden dat er daadwerkelijk mee is gedoken.

Bij thuiskomst werd dat vermoeden bevestigd, ik vrees dat hij een beetje nat is geweest van binnen.
Een batterij zat er niet in dus de eerste uitdaging wordt het achterhalen van het juiste type. Vanzelfsprekend heb ik 800 maten liggen maar nét niet de juiste…

Hopelijk krijg ik ‘m aan de praat!

15 likes