Deel je “Kringloop” vondsten

Dan moet ik even kijken tussen mijn réservé stukken denk dat ik er een heb.

5 likes

Andere kast maar ik denk dat het deze is.
De grote ben ik zeker dat een sicura compressor is en de versleten is volgens my een cronel of een timex.

5 likes

Tof! Ik zou de bovenste zeggen idd. Zal nog even mijn afbeeldingen archief raadplegen. Er is ook wel wat variatie in de bezels bij de verschillende Sicura’s

4 likes

Ik heb nog even gecheckt en het zou de goede moeten zijn. Als de maat ook goed is: ik heb 31,52mm diameter waar de bezel omheen moet.

1 like

Ik kijk het even na, als hij correct is moet je even je adres via pm sturen dan gooi ik hem wel op de post.

1 like

:+1:

1 like

Checked, het is een passende versie. Stuur me maar even een pm met je adres.

8 likes

Lekkâh Bezag jongens! Dit is het forum op zijn best!

3 likes

Née Heist is in de straten zelf

Die op het voetbalveld kan veel zijn.
Maar de beste was/is die van doelvelden in berlaar. Rond een paar voetbalvelden.

1 like

Nou lijkt het mij eigenlijk ook wel heel leuk om een keer langs een kringloopwinkel te gaan. Heeft iemand tips voor winkels in de buurt van Utrecht?

Vanochtend een leuke Mondaine gescoord in de kringloop.

diameter 30 mm, origineel bandje (licht beschadigd)
Leuk voor een van mijn dochters of mijn vrouw, anders voor de verkoop.

21 likes

Is de wekelijkse markt in Putte ( mechelen ) er nog, heb daar toen de tijd veel gevonden qua horloges

1 like

Leuke vondst!!
Is dit een Mondaine met het karakteristieke Stop2Go uurwerk??

En, gekocht?

Dacht van wel. Al lang niet meer geweest.

1 like

en hopelijk gekocht

Jullie gaan er al vanuit dat het een koopje was :stuck_out_tongue:
De meeste kringloopwinkels die ik tegenwoordig zie weten goed de prijzen.

2 likes

Vandaag in de kringloop geweest, een paar aseikon gevallen, een afgekloven ancre automaat, en deze, en die sprak me wel aan.

Super plat handopwinder, loopt van af vanmiddag prima op tijd, kras op glas op 12 uur, effe schoonmaken maar en ander bandje er op.

26 likes

Goede vondst hoor!

1 like

Erg gaaf wat vroegen ze ervoor?

1 like