Deel je “Kringloop” vondsten

Frisse plaat/wijzers in die Tissot zo te zien + een originele stalen band? Goeie vondst :slightly_smiling_face:

1 like

Je haalt me de woorden uit de mond😊

1 like

Een kringloop prijsje😉

1 like

Plaat en wijzers zijn puntgaaf en inderdaad een orginele tissot band, alleen het glaasje is aan vervanging toe, beide horloges lopen tot nu toe ook nog netjes.
Ik ga er over nadenken wat ik er mee doe want dragen zal ik het hoogst waarschijnlijk zelf niet doen.

Die PR 516 is erg o.k.!

1 like

Hier is al een tijd niks gepost zeg. Vorige week was ik bij een goudsmit in Ootmarsum en die hadden wat in een kastje liggen. Dat heb ik gekocht en opgestuurd naar @wbcoupe als cadeautje. Ik beschouw het ook als een kringloopvondst, dus misschien kan hij later de foto’s eens posten? Tenzij hij hem meteen in de kliko mikt natuurlijk, want geen idee of het wat is…

10 likes

Ik heb hem nog niet binnen dus ik ben heel benieuwd :sunglasses::sunglasses:

Inmiddels binnen dus gelijk om de pols vandaag. Een Tissot T845 uit eind jaren 90.

Quartz uurwerkje uiteraard zoals gebruikelijk in de jaren 90, maar ook al voorzien van een mooi saffierglaasje. Dus die gaat uiteraard niet de prullenbak in. Leuke onverwachte aanwinst :smiley:
:pray: :pray: :blush:

27 likes

Ziet er netjes uit, leuk cadeautje!

1 like

Zeker, overkomt me niet elke dag :sweat_smile:
Een van de leuke dingen van dit forum :grin:

1 like

Laten we voorop stellen dat jij mij al zo vaak uit de brand hebt geholpen dat dit maar een kleinigheid is.

3 likes

Euhm ja, ik geloof dat hier wel een aantal horloges van jou hebben gelegen :grin:
Sterker nog, er ligt nog een halve :blush:

3 likes

De ware forum gedachte idd!
:innocent:

1 like

Doen?

6 likes

Wat ontzettend aardig van je! En Wilko heeft zeker een cadeautje verdiend.

Zeker! :+1: En een heel leuk en draagbaar Tissootje!

3 likes

Absoluut, nog steeds om de pols zelfs :blush:

1 like

Doe maar 30 euro. Ik heb er 80 van gemaakt omdat ik er vaker kom en hij deze voor mij achterhield.
Perfecte staat + originele band. Alleen de bezel draait niet meer. Ik zeg lucky day!

44 likes

Even eraf poppen met een mesje. Schoonmaken is vaak voldoende. Toffe vondst :+1:

1 like

Nice! Dit zijn toch wel het soort vondsten waar je dan altijd stiekem op hoopt. Gefeliciteerd! :grin:

Mooi, tenzij het geen originele is van binnen?