Deel je “Kringloop” vondsten

Ik zag vandaag een velona liggen maar had er geen 25 euro voor over :grimacing:

1 like

Dat zijn in mijn ogen ook geen kringloopprijzen meer.
Ik zag vorige week een Seiko quartz tankje voor NEGENENTACHTIG EURO bij de kringloop.
Daar durf ik voorlopig niet meer naar binnen.

3 likes

Ik heb eergister nog een Seiko in handen gehad, ik vroeg wat hij koste en toen pakte de medewerkster hem uit mijn handen en ze zei dit is een Seiko, die is niet meer te koop :rofl:

Dacht leuk voor mijn vader die zijn echte gouden horloge verloren is, maar geen leuk kadootje kunnen geven aan hem.

Uit een weggeefkast opgeduikeld (er werd opgeruimd en “jij doet toch iets met horloges?”)

19 likes

Grappig Jos - die Pulsar heeft dezelfde berichten optie (require doctor, food…) als deze Tempic die ik pas ook al postte.

Van Pulsar had ik hem zelf ook maar die is nog een projectje :nerd_face: en de Tempic vond ik wel leuker qua kast. Hoe je een bericht ‘instelt’ was me nog niet duidelijk maar wel aardig extra

8 likes

Die stel je niet in, dit zijn signalen die je “merkt” op de grond zodat ze vanuit de lucht te zien zijn.

2 likes

12 likes

25 likes

Vandaag deze mooie dunne Edox gekocht in een kringloop winkeltje in Haarlem. Nog in mooie staat. Morgen even een nieuw batterijtje in doen. Erg blij mee.

34 likes

Logisch, heerlijk horloge om te dragen. Heel lang geleden zelf ook gehad, maar toch wel wat te dressy voor me, dus weer opgeruimd. Veel plezier er mee :+1:t2:

Mooi man, daar gaat een speciale batterij in? (zo dun :grimacing:)

Ben ook benieuwd Hendrik ik laat het hier nog weten

1 like

Bedankt voor je reactie @domega leuk om te lezen, ik ga er zeker van genieten.

De batterij werkt nog perfect bleek. Maar hier nog een foto van het binnenwerk.

11 likes

57 likes

Wat een super koel ding! Mooie vondst zeg :grin:

1 like

Mooi hebbeding :ok_hand:

1 like

Leuke vondst :+1:

1 like

Leuke vondst van mijn vriendin. Voor drie hele euros. Volgens het serienummer uit '67. De tekst ‘made in Germany’ op de aanwezige stalen band bevestigt het vermoeden (want esthetische mismatch) dat deze niet origineel is. Is er wellicht iemand die er meer over kan vertellen?

27 likes

Geweldig! Top vondst van je vriendin

1 like