Deel je “Kringloop” vondsten

Leuke horloges! De Sully heeft een mooie kastvorm.

Super deal

Ach iedere verzamelaar vind wel eens een deal in een kringloop. Mijn beste kring vondsten waren een jlc memovox GT (0.50€) (helaas destijds te prijzig voor mij om te laten herstellen en verkocht voor stukken en wat kosten te dekken van onze tijd als first homeowners)
een andere uitschieter was een swissonic derby voor 5€ en een koppel omegas (seamaster en Genève ) voor iets rond de 10 euro.

Mijn beste rommelmarkt vondst blijft mijn Seiko 6139 sunrise van de eerste eigenaar voor 20€



34 likes

Heerlijk!

2 likes

een koppel omegas (seamaster en Genève ) voor iets rond de 10 euro.

Holy crap, ik geef je er 20 euro voor :stuck_out_tongue:

3 likes

Lucky boy👍

1 like

Maar is dat in een kringloop zaak of op een rommelmarkt want ik zie ik echt alleen maar troep horloges in kringloop zaken.

2 likes

Dank heren,

Ja dan denk je oh lekker veel mazzel, maar eerlijk ik ga al naar rommelmarkten sinds ik studeer en ben nu 45 dus als je dan gaat kijken dan zijn een 5 tal "goeie " vondsten natuur maar magertjes.
Elke week de zondag vroeg op om vaker met lege handen terug te komen. Maar daar zit dan weer het verhaal de jacht is vaak leuker dan prijs.

7 likes

Kringwinkel maar ik bezoek liever de private boedelwinkels dan de georganiseerde ketens.

3 likes

Helaas mee eens :+1:

3 likes


Leuk klein zakhorloge merk lincoln ooit verzilverd geweest met zilveren ketting.
Kast is zo goed als kaal. Maar opwinden en het loopt. Datum verzet ook okay.

Super geinig

15 likes

Vandaag bij de kringloop gekocht voor 3€.
Mijn vrouw gaat hem dragen. Moet zeggen dat de kwaliteit me positief verrast heeft, dacht dat het dezelfde troep zou zijn als bijvoorbeeld Tommy of Armani, maar dit is best een prima horloge.


13 likes

Volgens mij ook een goed ETA-uurwerkje dat behoorlijk gejewelled is, als ik de layout zo bekijk.

1 like

Zat inderdaad een ETA-uurwerkje in met 4 jewels. Begrijp me niet verkeerd, voor de nieuwprijs van het ding is er veel beter spul te koop, maar het is geen troep. Voor 3 euro lach ik me rot haha!

1 like

Kijk, dat wist ik dus niet. Maar ik ben ook niet een CK (of Guess)-fan. Thnx voor de info.

?

Guess bedoe je?

2 likes

is een Guess Collection:P

2 likes

Doe maar duur :upside_down_face:

2 likes

Dit is de laatste die ik vond.
Heel gek ding waarschijnlijk chinees.
Vol met plukken stof wie weet gaat hij werken.

10 likes

Maar het begint wel op te lopen onderhand.
Links werkt nog niet rechts allemaal wel.

7 likes