Deel je “Kringloop” vondsten

Was ik niet van plan, sorry :slightly_smiling_face:

2 likes

Kwam vandaag deze Kenneth Cole tegen. Je moet ervan houden. Ik heb m laten liggen iig. Maar wel even een fotootje. Enjoy

3 likes

Ook deze vreemde aansteker bij de kringloop gevonden.

13 likes

Haha volgens mij is dat uit india🤣

1 like

India! Geen twijfel mogelijk.

1 like

Vond er gisteren ook een uit India. Meer dames model. Maar die hebben altijd vreemde dingen.

1 like

Kringloopvondst van het afgelopen weekend. Een Ancre (Hema huismerk) .

14 likes

In Oss gevonden voor 2,-. Kende het merk niet maar het is een “modemerk” uit de VS. Is wel een degelijk klokje met zware band en ziet er nog super goed uit. Volgens mij een unisex model. Heeft een Epson VX32E caliber wat ook nog prima loopt.

5 likes

Jammer dat die (nog) niet loopt maar evenzo goed een hele leuke vondst dacht ik zo :smiley:

6139 8002

38 likes

Dat is een mooie vondst inderdaad!

Gefeliciteerd, en succes met de reparatie :four_leaf_clover:

Vanochtend mijn eerste echte vondst gevonden. Een Seiko SQ 50.

30 likes

oh wow, dat is mooi

Nog wat vondsten van deze week.
Allemaal op 12 uur gezet vandaag en ze werken, hoe leuk is dat.
Nu eens opzoeken wat ik eigenlijk meegenomen heb.

32 likes

Leuke horloges! De Sully heeft een mooie kastvorm.

Super deal

Ach iedere verzamelaar vind wel eens een deal in een kringloop. Mijn beste kring vondsten waren een jlc memovox GT (0.50€) (helaas destijds te prijzig voor mij om te laten herstellen en verkocht voor stukken en wat kosten te dekken van onze tijd als first homeowners)
een andere uitschieter was een swissonic derby voor 5€ en een koppel omegas (seamaster en Genève ) voor iets rond de 10 euro.

Mijn beste rommelmarkt vondst blijft mijn Seiko 6139 sunrise van de eerste eigenaar voor 20€

35 likes

Heerlijk!

2 likes

een koppel omegas (seamaster en Genève ) voor iets rond de 10 euro.

Holy crap, ik geef je er 20 euro voor :stuck_out_tongue:

3 likes

Lucky boy👍

1 like