Deel je “Kringloop” vondsten

Handschoenen aan :sneezing_face:

2 likes

afbeelding

1 like

oogst van afgelopen weekeinde

5 likes

Best wel een oud merk Junghans, mooi hoor!

1 like

!

20230425_123434|391x500

Weer via mijn Duitse kringloop vriend wat leuke klokjes gekocht en met mijn bevriende juwelier / horloge maker wat opgeknapt.
Weer een leuke vangst.

34 likes

Niks mis mee dacht ik zo

1 like

Haha altijd baas boven baas he

1 like

Een nieuwe aanwinst: een gehavende Palerma.

14 likes

Eerder gedeelde vondst zojuist opgehaald bij mijn horlogemaker in Polen. Nieuwe rubber O-ring, schoongemaakt, batterij vervangen en hij loopt weer! Bandje zit wat strak, maar vermoed dat ik meer succes zal hebben met paar kilo’s afvallen, dan het vinden van een extra link.:thinking:

25 likes

Een extender is ook een prima oplossing. Dat is een verlengstukje die je aan kunt sluiten op de sluiting en de band. Kost btw maar een aantal euro, dus ook een goedkope oplossing.

https://www.ebay.nl/itm/200913168518?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=1346-175129-2357-0&ssspo=Hc_ePORsQ3K&sssrc=2349624&ssuid=u9KI0VimRPm&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

1 like

Deze oplossing is wel meer geschikt voor baksluiting. Dat zal die seiko niet hebben vermoed ik

Nice

1 like

Goeie!! Dank voor tip, ik ga er induiken, ook eens zien of dit dan wel kan gezien toevoeging van @rorymoer.

Vandaag deze 3 mee genomen.

Jammer dat de pocket watch niet compleet is en d’r kroon mist. De andere twee zijn in werkende staat

11 likes

Hopen dat de stem zelf er nog in zit. :crossed_fingers:

Wat een leuk racingbandje om die laatste Omega, heb je daar misschien merk en/of linkje van?

1 like

Welke kringloop was dit?

Dit was bij een kunst/antiek markt in Dordrecht. niet echt een kringloop dus ik spreel een beetje vals hier. Gezamenlijke prijs was dan wel weer 19 euro.

2 likes

Dat maakt toch niet uit wel leuk dat zulke vondsten nog steeds kunnen.

Dat is nog steeds netjes :+1:

1 like