Ik denk van cheapest NATO of Rios.
Ik zal even kijken als ik terug thuis ben.
Wijzerplaat apart maar bijna niet er op te krijgen.
Er staat "stainless steel " op de achterkant. De slijtage op de kast en de band doen vermoeden dat het verchroomd “metaal” is. M.i. niet iets dat je bij een dure duiker zou verwachten.
Dat dacht ik nu ook. Ik zal hem straks eens openmaken.
Zo te zien is het geen stainless steel maar koper, dus niet echt
Dat stainless steel slaat wel vaker alleen op het deksel. En het deksel ziet er inderdaad wel stainless steel uit maar ik zou toch verwachten dat de rest het ook zou zijn bij dit merk.
Dat gezegd zijnde, maakte Tag Heuer ook horloges met die idiote mercedes wijzers dan?
Dan staat er “back” bij. (Tenminste bij niet neppe horloges)
Ik ben geen TH expert, maar sinds kort zelf in het bezit van een TH professional 2000.
Het model 964.013 (zoals op het deksel) ziet er anders uit dan jouw model. Daarbij zijn ze volgens mij zonder uitzondering rvs en dat is deze echt niet. Ook de bandaanzet is duidelijk anders
(964.013)
Yep heb hem net open gemaakt, en niet verbaasd over het naamloze uurwerkje er in.
Hahaha
Kringloop hè
Jazekers.
Haha, toch leuk hoe ze dat in elkaar hebben gezet . Kom ook nooit wat leuks tegen in de kringloop, veel oude meuk bij elkaar in een doos. Maar je zal er een drol voor betaald hebben en bent toch lekker bezig geweest
@Willemseiko als ik me niet vergis heb jij een vrouw en dochter die bijna elk weekend een paar kringlopen bezoeken en dan even loeren of er een horloge ligt toch?
Een TH Kirium kopie…
Klopt vandaar dat deze hier belande
Een zilvere Prisma uit de zilverbak weten te redden voor het omsmelten bij mijn bevriende juwelier. Nieuw plexiglas er in en schoon gemaakt. Is weer als nieuw. Kosten met Nieuw glas € 55,-. Waarde nihil maar toch jammer om te smelten.
Zou doodzonde geweest zijn. Leuk ding, super staat. Ook bijzonder dat er nog een nieuw glas voor te vinden was! Juwelier met grote voorraad?