Ik vergeet te vaak mijn vondsten te delen. Vandaag wat leuks uit de jaren 90 en in goede conditie.
Koesteren. De vintage Nintendo spullen gaan straks door het dak.
Sowieso leuk om te hebben.
Gaaaaaaaf !
Bizar ook. Ik wist dat ze collecters items zijn maar de prijzen die men betaald ervoor is vrij hoog (Ebay).
Sorry, kijk niet zo vaak in dit topic. Dus beetje late reactie. Maar dit is geen echte TAG Heuer Kirium. De foto’s zijn vrij slecht. Maar mij valt meteen een aantal zaken op: het font van de 6, 9 en 12 klopt niet, de vorm en het formaat van het datumvenster ook niet, het (lijkt op deze foto’s in ieder geval) kleurverschil tussen chapter ring en wijzerplaat is opvallend, op de band is (lijkt op deze foto’s in ieder geval) te zien dat deze niet van RVS is gemaakt én op het achterdeksel staat ‘TAG Heuer 1880’. Maar het merk is al in 1860 opgericht. Daarnaast heb je waarschijnlijk niet heel veel betaald voor dit horloge en vond je het bij de kringloop (ja, toch?). Dit doet ook al vermoeden dat het om een replica gaat. Maar, je weet 't nooit, natuurlijk!
Edit:
Ah, het mysterie is opgelost.
Wat een vondst
Afschuwelijke Ruhla. Maar voor die €5 kan ik zelfs met dit lelijke ding wel een keer iemand blij maken.
Haha vast wel heb ook nog zo iets liggen in het bruin geloof ik.
Wel 100% origineel. Leuk ding…
Dan heb ik er ook nog wat liggen
Maar daar zijn jouw vrouwen toch blij mee Willem
Die nemen het voor mij mee als ze denken dat is wat
Dus ik heb aardig wat dames horloges liggen voor een liefhebster.
Dat is niet erg Woke Willem
Ik ben ook gelukkig absoluut niet woke.
Ik ook niet.
Maar als er een grote harige kerel is van 2 meter die mijn Ruhla wil dragen ga ik het overwegen om hem weg te geven
Zal Willem wel staan
En het is een liefhebber zie ik.
En bedankt he😁