Deel je “Kringloop” vondsten

Deze week opgepikt in Lochem. Nieuw batterijtje en loopt weer.
Het is mijn eerste Oriënt. Ik twijfel of ik de waterdichtheid nog ga testen. Het zou een mooi horloge zijn voor op de laser. Ik zeil nu zonder horloge en dat heeft er al vaker toe geleid dat ik pas na het eten van de plas kwam.

ik heb mijn vrouw niets verteld, heel benieuwd hoe lang het gaat duren voor het haar opvalt. Ik ga het horloge dagelijks dragen tot het haar op is gevallen.

16 likes

Heb je even dan :rofl:

3 likes

Ik heb horloges, dus ik heb de tijd.

Begin nu wel te twijfelen of ik ooit nog een ander horloge zal dragen😂

3 likes

Kwam deze grote klatser tegen voor een mooie prijs.

Lijkt erg op de Seiko Klokken die ik veel in Bangkok tegenkom op de MRT/BTS lijn.

41 likes

Lastig om een passende band te vinden

3 likes

Inderdaad in Lochem gekocht. Inmiddels ook de waterdichtheid laten testen. En in orde.
Helaas is het mijn vrouw nog niet opgevallen dat ik een ander horloge draag.
Ik blijf hem dus nog wel even om de pols houden.

2 likes

Extreem gaaf!

Uit de gratis bak

51 likes

Gratis Verdal! Sterk :grin:

3 likes

Prachtige horloges zo met de Franse lelie.

2 likes

ongelofelijk dat dit soort dingen gewoon in de gratis bak liggen! Mooie vondst!

4 likes

Mazzelaar! Dat die zomaar in de “gratis” bak belanden, onbegrijpelijk.
Bij mijn kringloop willen ze zelfs geld voor dode verchroomde kwarts meuk.

5 likes

Ja precies, en dan 2x de nieuwwaarde vragen daarvan… als t nog loopt durven ze er zo 25 eu voor te vragen hier in belabberde staat.

3 likes

Beetje laat antwoord, maar je hebt gelijk. Lag laatst een tissot seastar GMT pepsi. Vroegen ze 125 Euro voor in Zutphen. Heb ik laten liggen. Horloge zal vast wel die waarde hebben, maar ik vond het teveel. Je krijgt bij dergelijke winkels alleen de garantie dat je moet afrekenen, terugbrengen kan niet. Dan vind ik voor dat bedrag het risico op een afknapper te groot.

2 likes

Toch heb ik er al eens succesvol afgedongen. Ooit twee stopwatches meegenomen voor de prijs van één. Achteraf bleken ze allebei prima te functioneren. Was overigens in de oude vestiging en al weer een paar jaar geleden.
De Oriënt heb ik voor 12,50 meegenomen in plaats van 25 Euro. Even vragen naar garantie voor als een nieuw batterijtje niet voldoende bleek was voldoende om de prijs te halveren. Die beslissing werd overigens niet genomen door de dame achter de kassa, maar door een andere man die blijkbaar over de prijzen ging.

Het is dus wel mogelijk om over de prijs te praten. Je moet blijkbaar indirect zijn. Je stelt een vraag die zij vervolgens beantwoorden met een prijsdaling. Zo ging het tenminste telkens bij mij. Toegegeven dit was meer geluk dan wijsheid.

3 likes

14 likes

Nice

Dankjewel, voor 10 euro per stuk kon ik ze niet laten liggen. Vrouwtje blij en ik blij. :wink:

1 like

Heb dit zelf nooit gezien de (S) op de kroon en achterkant.

15 likes

Voor de 1 euro kan ik erom lachen.

32 likes