Vanmorgen en afgelopen zaterdag gevonden bij Kringloop Losser samen voor een paar euro:
Vanmorgen
Afgelopen zaterdag
Lopen alle drie goed.
Vanmorgen en afgelopen zaterdag gevonden bij Kringloop Losser samen voor een paar euro:
Lopen alle drie goed.
Leuke vondsten!
In tref nooit iets leuks aan in die kringloopwinkels, hoe doen jullie dat toch? Vaak kijken?
“Original quartz calibre”
Dank je wel Petra, een paar jaar geleden was het gemakkelijker om iets aardigs te vinden. Momenteel lijkt het of in de Kringloopwinkels de wat mooiere horloges er tussenuit worden gehaald en op een andere wijze worden verkocht. Afgelopen zaterdag waren we voor het eerst in de Losserse kringloop en vond ik de twee handwinders. Vanmorgen wilde mijn zoon (en kleindochter) daar ook even kijken, ze vonden het leuk dat ik meeging (heb toch nog een beetje vakantie), toen vond ik dat vintage Quartz heren horloge.
Vaak kijken helpt natuurlijk wel, mijn vrouw zoekt speciale boeken en ik kijk dan of er horloges zijn.
Als medewerker van een kringloop kan ik bevestigen dat met google lens iedereen een expert is en de waarde steeds beter doorkrijgen.
Waar ik 2 jaar geleden nog een bulgari octofinnisimo bij de kringloop vond, zie ik dit spul steeds minder…
Pic for reference
Wauw die is mooi
Haha dit zou wel epic zijn als je zoiets bij de kringloop zou vinden. Pics or it didn’t happen
Geweldige vondst, die Bulgari!
Was afgelopen maandag nog even in de kringloop.
30+ dameshorloges en 0 herenhorloges, dat zegt wel genoeg denk ik.
Als ik hem dan ook gekocht had… nee ik dacht, bulgari, das namaak bulova…dus iemand loopt rond met een heel leuk klokje, maar ik dus niet
Klopt, de dames zijn in de meerderheid bij de kringloop😀
Haha, maar het is eigenlijk ook eerlijker, hoewel die Bulgari wel heel erg fraai is
Dat dus
Ja, ik kwam er zelf ook pas later achter, had graag een pica geschoten
Het is gewoon een kringloop vondst he
Klopt, maar het was wel tegen de forumregels in
Maar toch leuk om te laten zien dat het daar te vinden is.
Maar toch leuk om te laten zien dat het daar te vinden is.
Zeker leuk, ik vind het ook grappig, maar er zijn mensen serieus op de vingers getikt in het verleden hiervoor.