Deel je “Kringloop” vondsten

Gisteren zijn we weer even terug geweest bij de kringloop waar ik laatst een leuke score had. In de tussentijd had ik een paar horloges “gerepareerd” en die had ik meegenomen als dank. Die konden ze meteen in de kringloop zetten, maar ik mocht weer even door de horlogebak neuzen of er nog wat leuks in zat. Naast wat bandjes ook nog een paar leuke horloges tussen en er werd zelf nog een dameshorloge van kantoor gehaald.

Voor €1,- kon ik ze niet laten liggen en volgende keer neem ik gewoon weer een paar horloges mee voor ze, want je kon goed merken dat het erg gewaardeerd werd.

10 likes

Ze kunnen in iedergeval niet zeggen dat je kieskeurig ben :joy:

2 likes

Nee zo is het. Maar ik vind er wel weer iemand voor die het leuk vind.

1 like

Prima als je er blij mee bent hoor. En leuk dat je horloges repareert en terug geeft aan de kringloop. Dat is erg vriendelijk.

2 likes

Die zijn ook niet verkeerd. Die Enicar is wel erg gaaf en die zou ik graag vinden :slight_smile:.

1 like

Die enicar is zo gaaf :heart_eyes:

Mooie vondst, die Enicar!

Gewoon ?!? :muscle: Uitzonderlijk eerder, respect!

1 like

Pontiac heeft vrijwel zeker Radium

1 like

Tja naar mijn idee is het een beetje geven en nemen. Ik kan wat horloges toevoegen aan de collectie, ik verkoop iets om mijn kosten eruit te halen en geef weer wat terug dat ze weer bij de kringloop neer kunnen leggen. Win win naar mijn idee. De rest vind ik wel weer een liefhebben voor of verdwijnen in de knutselbak voor later.

3 likes

Hier nog een vondst in een vergeten lade. Opa woonde in een soort kringloop huis op de hei :wink:
Het bleek geen mumbai special te zijn :grin:

9 likes

Leuk, heb je ook een link naar het artikel?

Dat is dit horloge als het goed is. Erg vermakelijk om hiernaar te kijken:

2 likes
1 like

Ho, en of. Super. :ok_hand:t2:

Lijkt wel door AI geschreven dit😂

2 likes

Dat zou me bij dat platform niks verbazen

Voor €1, vandaag door mijn vrouw gescoord. Swiss Made Quartz Skelleton, Swatch knock-off.

16 likes

Best een koel horloge, al zeg ik het zelf. Super conditie, ongedragen, lijkt het. Geeft een nineties vibe af, misschien zelf uit de eighties? Kon er niks over vinden, niet makkelijk zoeken op alleen “Quartz Watch”.

Gratuit gebrabbel

1 like