Om te huilen
Deze gevonden, lijkt mij wel de moeite waard om op te knappen. Gave vondst toch!
Eens kijken of hij loopt…
Cool!
Ziet er goed uit ook, glaasje wat dof, maar heb ook nog niks gedaan, denk dat een sopje wonderen kan doen al!
Waarschijnlijk mineraalglas
Kijk altijd uit met sopjes😎
Ik ben nog niet aan de vorige begonnen of ik heb er al weer 1 gevonden
Voor werk horloges kijk ik graag in de kringloop, mijn voorkeur is dan gewoon quartz, en ze mogen gewoon leuk zijn of mooi, en deze is echt wel heel mooi vind ik! En dat voor 7,50, ik ben helemaal het mannetje lol, laten we het maar een reverso hommage noemen, de echte komt er hopelijk ook wel eens!
Hij moet even een keer uit elkaar er zit vuil onder het glaasje, komt wel een keer, morgen mag ie mee naar het werk.
Das een goede vondst!
Ik ging ook maar eens kijken. Horlogeaanbod was niks, maar voor €20,- kon ik deze 26cm Le Creuset niet laten liggen
Ding is als nieuw
Een leven lang plezier van/voor 2 tientjes.
Oef, dat is wel een vondst
Ik vind de lepel cooler dan het horloge leuke vondst!
Lancia Chronograaf met Venus 188 uurwerk. Loopt maar mist de kleine sub secondewijzer.
Lag tussen de Quartz horloges bij een Dorcas Kringloop
Leuke vondst - succes er mee
Geen spotprijsjes meer bij de kringloop.
https://rataplan.com/winkel/kleding/sieraden/omega-vintage-herenhorloge/
Sinds die verhipte gegoede burgerij de weg weet te vinden naar de kringloop is het uit met de pret!
650 euro neertellen om bij ontvangst te moeten vaststellen dat de batterij is beginnen lekken en onherstelbare schade heeft aangericht.
Is het niet omdat je met een eenvoudige zoekopdracht (of bijvoorbeeld met Google Lens) op heel eenvoudige wijze te weten komt wat iets waard kan zijn?