Deel je “Kringloop” vondsten

Om te huilen

Hele leuke - de Nicholson :+1:

Herstel - de Nicholette (dames versie)

4 likes

Deze gevonden, lijkt mij wel de moeite waard om op te knappen. Gave vondst toch!

Eens kijken of hij loopt…

34 likes

Cool!

1 like

Ziet er goed uit ook, glaasje wat dof, maar heb ook nog niks gedaan, denk dat een sopje wonderen kan doen al!

1 like

Waarschijnlijk mineraalglas

Kijk altijd uit met sopjes😎

1 like

Ik ben nog niet aan de vorige begonnen of ik heb er al weer 1 gevonden :rofl:

Voor werk horloges kijk ik graag in de kringloop, mijn voorkeur is dan gewoon quartz, en ze mogen gewoon leuk zijn of mooi, en deze is echt wel heel mooi vind ik! En dat voor 7,50, ik ben helemaal het mannetje lol, laten we het maar een reverso hommage noemen, de echte komt er hopelijk ook wel eens!

Hij moet even een keer uit elkaar er zit vuil onder het glaasje, komt wel een keer, morgen mag ie mee naar het werk.

23 likes

Das een goede vondst!

1 like

Ik ging ook maar eens kijken. Horlogeaanbod was niks, maar voor €20,- kon ik deze 26cm Le Creuset niet laten liggen :innocent:

Ding is als nieuw

42 likes

Een leven lang plezier van/voor 2 tientjes.

3 likes

Oef, dat is wel een vondst :ok_hand:t2:

1 like

:ok_hand:

5 likes

Samenvatting

Niet het horloge helaas

10 likes

Ik vind de lepel cooler dan het horloge :yum: leuke vondst!

3 likes

Lancia Chronograaf met Venus 188 uurwerk. Loopt maar mist de kleine sub secondewijzer.

Lag tussen de Quartz horloges bij een Dorcas Kringloop :+1:t2:

48 likes

Leuke vondst - succes er mee :four_leaf_clover:

3 likes

Gister deze gevonden, 2euros

26 likes

Geen spotprijsjes meer bij de kringloop.

https://rataplan.com/winkel/kleding/sieraden/omega-vintage-herenhorloge/

1 like

Sinds die verhipte gegoede burgerij de weg weet te vinden naar de kringloop is het uit met de pret!

3 likes

650 euro neertellen om bij ontvangst te moeten vaststellen dat de batterij is beginnen lekken en onherstelbare schade heeft aangericht.

Is het niet omdat je met een eenvoudige zoekopdracht (of bijvoorbeeld met Google Lens) op heel eenvoudige wijze te weten komt wat iets waard kan zijn?

2 likes