En dat ja…
Mooie vondst
En dit is ook niet slecht
Klopt, echter ik weet nu niet wat ik ermee moet eerlijk gezegd. Misschien doe ik een weggeef topic. Degene die met het leukste verhaal komt waarom die het horloge wil hebben krijgt 'm. Zoiets…
Als je dat doet zul je van mij geen antwoord krijgen want,
Maar als ik het ding in de kringloop zou zien liggen voor 2 euro ging ie wel mee.
Dat dan weer wel.
Super gave vondst
Super mooie vondst
Ben er nu best blij mee
Is ook meteen het oudste horloge in de collectie
Heeft wat aandacht nodig aan de chrono knoppen maar niet klagen voor 2,50
In de hoop dat deze kon donoren voor een van de vintage LED dienstweigeraars

Verrassend om te ontdekken dat dit blijkbaar een 70’er jaren uitgave is, ik had eigenlijk de indruk dat het een moderne LED retroversie was - ook al omdat hij zo nieuw oogt!!
Trafalgar klinkt mij in elk geval als goedkoop markthorloge in de oren - en ze hebben blijkbaar ook analoge ‘klokjes’ geleverd destijds.
Iemand toevallig (jeugd?)ervaringen met dit merk??
Vandaag bij een van de kringloop winkels in onze stad. Trok m’n aandacht en was wel voor een habbekrats cq appel & ei
Ik heb een Trafalgar met een Ruhla uurwerk, dus goedkoop merk kan dan wel kloppen
Gisteren weer even een rondje kringloop gedaan. De laatste keren greep ik helaas mis bij mijn vaste adresje voor horloges, maar deze keer hadden ze weer wat leuke horloges. 2 leuke Casio’s en een leuke Swatch. Blijkbaar niet echt goed gekeken bij de Swatch, want bij thuiskomst leek het er toch op dat hij een beetje nep was dus die gaat met een batterijtje terug naar de Kringloop.
De meeste linkse Casio type W71 [549] is een leuk oudje van ergens rond de jaren 90 volgens mij en met een batterijtje loopt hij weer perfect. De middelste lijkt mij wat nieuwe en werkt perfect en werkte eigenlijk al toen ik hem uit de bak haalde. Echt leuk voor de collectie.
Het pareltje dat ik ook nog uit de bak haalde was een Victorinox, maar die ligt al uit elkaar voor ik foto’s kon maken. Het glaasje moet vervangen worden en ik denk dat ik even naar het uurwerk moet kijken, maar zover ben ik nog niet gekomen, maar hier een voorbeeldje en na het vervangen van het glaasje moet het lukken om hem er hetzelfde weer uit te laten zien. Zelfs het originele bandje zit er nog bij, maar die is goed gebruikt dus die heeft ook nog wat liefde nodig.
Zeker, helemaal als je bedenkt dat ik ze voor €1,50 per stuk heb kunnen kopen
Vandaag mijn dochter naar school gebracht en dacht, dan kan ik mooi even langs bij de kringloopwinkel(s). Eerst bij de grootse binnen gelopen en een leuk dartbord Quartz meegenomen. Daarna twijfelde ik of ik nog naar de andere winkel zou rijden aangezien ze daar 2 weken geleden wel te verstaan maar 1 ongelovelijk lelijk Quartz horloge hadden liggen maar vooruit toch maar een klein stukje omgereden en naar binnen gelopen. Toch niet voor niks geweest want er lag een leuke Watra handopwinder met sub sekondewijzer liggen.
Ga ik verder door de la met Quartz horloge’s ligt er nog 1 met een leuk bewerkte wijzerplaat met goudkleurige wijzers en uren markers. Kon alleen het merk niet zien dus dan maar de telefoon erbij en een inzoomfoto maken. Zie ik tot mijn schrik dat het een Seiko 5 is met automatisch uurwerk!! Dacht gelijk, die gaat mee. De 5 doet het niet en er kwam een vreemd geluid uit als je schut maar dat is voor latere zorg. Op de sticker stond 10,- euro maar omdat de 5 het niet doet mocht ik em mee nemen voor 5,- euro
De 5 heeft een 7009A uurwerk er in zitten.
Ik kom regelematig bij kringloopwinkels maar ik heb in al die jaren nog nooit n leuk horloge gevonden🤨
Ik spijtig genoeg ook niet
Hey, die zijn leuk ook vlooienmarkt prijzen?
Ik vraag me wel af waarom niet gekocht?
Zoveel zelfbeheersing zie ik niet vaak hier op het forum.