Deel je “Kringloop” vondsten

Ik kom regelematig bij kringloopwinkels maar ik heb in al die jaren nog nooit n leuk horloge gevonden🤨

1 like

Ik spijtig genoeg ook niet :laughing:

1 like

20 likes

Vlooienmarkt Chiang Mai. (Overigens niet gekocht, maar denk deel ze even :open_mouth:)


16 likes

Hey, die zijn leuk :star_struck: ook vlooienmarkt prijzen?

1 like

Ik vraag me wel af waarom niet gekocht?

Zoveel zelfbeheersing zie ik niet vaak hier op het forum.

Ik vraag me af wat de prijzen zijn van de vlooienmarkt in chiang mai. Vaak in Thailand geweest maar nog nooit op 1 vlooienmarkt.

1 like

Een beetje hetzelfde als in nederland. In dit geval waren ze allebei rond de 13.000 baht wat grof rond de 300 euro is. De rest is vaak van mindere kwaliteit omdat de stof/hitte een horloge niet zo heel goed doet.

Wel wat opknappers meegenomen voor tussen de 50/300 baht.

1 like

Niet gekocht omdat ik op dit moment vrij blij ben met mijn huidige collectie en de drang wat minder is. Maar wie weet ben volgende week weer in Bangkok bij wat handelaren.

en

1 like

Kringloop winkels hebben ook internet.

Het ligt eraan waar je komt. Hier liggen er bakken en bakken vol (Soms tafelkleden vol) met horloges wat onder het stof zit en of stuk. Ik kijk dan ook meer naar onderdelen of misschien het opknappen waard.

Hier Chiang Mai zijn wel “vintage winkels” te vinden maar niet heel bijzonder. (Verkoop gaat vaak via facebook)

Naar mijn idee kan je het beste vinden in Bangkok en dan handelaren op bij Chatuchak markt maar dan het rode gebouw erachter genaamd Tig Daeng (rood gebouw).

Of b.v een vlooienmarkt genaamd Pattivikorn.

3 likes

Rond de €300, maar zonder originele armband.

Vandaag een leuke gevonden, ik begin steeds meer te kijken naar goedkopere horloges, zo kan je toch blijven verzamelen maar eet je er geen boterham minder om.

Kom ik deze swatch tegen…

Toch te leuk!

Elk uur verschijnt de “turtle” die vervolgens weer verdwijnt.

Hopelijk komt ie tot leven na een batterijtje, echt verzamel waardig die swatch horloges als je het mij vraagt. Het is ff wennen om dit te dragen na heel wat horloge geweld om de pols, maar ja vind ze gewoon leuk!!

11 likes

Batterijtje wordt gratis vervangen in elke Swatch winkel :+1:t2:

1 like

Goede tip!

Ook met meerdere? :sweat_smile:

7 likes

Ja en je kunt er op wachten!
Morgen speciale actie! :grin:

2 likes

Zitten hele coole bij :+1: - overigens wordt gesteld dat je ze beter kunt laten lopen, ipv stilstaan…
(Niet echt tof voor milieu, maar ja als verzamelaar ben je gewend aan dilemma’s :wink:)

1 like

Thnx, ik draag ze nooit en wil ze eigenlijk wel verkopen maar geen idee wat ze op moeten brengen. Raar wereldje met uiteenlopende prijzen.

Als iemand hier Swatch expert is of kent, kom ik graag in contact.

2 likes

Ze zullen je niet met open armen ontvangen :blush:

1 like

Beleid is beleid zullen we maar zeggen :joy: