Deel je “Kringloop” vondsten

Helaas werkt de pontiac niet…


11 likes

De Pontiac mag je naar me sturen, kijk ik hem voor je na…

12 likes

Dat is aardig van je :pray:

Wow Serge! Opwinden kan niet, dus gok dat het daar in zit.

Opwinden kan om verschillende redenen niet-)
Veer gebroken dan blijf je winden, vuiligheid dat ergens tussen tandwielen zit, een afgebroken tapje van het ene of andere tandwieltje , een deksel van de veerton losgekomen, afgebroken ankersteentje etc etc.
T’is nooit zo simpel dan het 'ligt aan het niet kunnen opwinden!

2 likes

Het wind dus niet op :smiling_face: Bedankt voor je uitleg.

2 likes

Vrijdag middag is altijd een uurtje kringlopen, cd’s boeken audio aparatuur shop ik meestal, en vandaag koop ik een longines voor een euro!

Het is dat een vrouw een een mandje aan het graaien was, ik dacht hee horloges, tussen al de plastic basis kringloop meuk lag hij op mij te wachten, deze echt voor een euro gekocht, die is het opknappen wel waard toch :metal:

97 likes

Oef! de betere vondst, gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Goede score!!

1 like

Gaaf en verdiend Floris :muscle: Ik weet dat je ook veel speurt.

1 like

Proficiat! Ooit overkomt het me ook… hoop ik :slight_smile:

1 like

Dat is nog eens een goeie vangst!
Van harte gefeliciteerd!

Zoiets overkomt mij nu nooit. Geweldige vangst!

1 like

Mij ook niet.
Kan ermee te maken hebben dat ik nooit bij de kringloop kom… :joy:

3 likes

F*cking mooie aanwinst!

1 like

Geweldig mooie vondst :+1::ok_hand:

1 like

Ja dit is ook gewoon een horloge dat er doorheen glipt, dat is echt zeldzaam, ik ga dan ook echt vaak naar verschillende kringlopen, sowiezo wekelijks.

Over het horloge hij loopt ook gewoon, datum verzet netjes om 12 uur, voelt ook als een solide horloge, weet nu al dat het een blijvertje gaat worden.

3 likes

Mooie vondst! Wijzerplaat/wijzers zien er nog fris uit. Deze is met een beetje aandacht nog veel mooier te maken :+1:

1 like

Ik zie zoveel schrijfouten in mijn tekst, waarom doe ik dit dan ook in de auto, ja moet het snel delen gewoon, is toch te leuk allemaal, hij heeft een red line dial trouwens.




Datum snel verzet werkt ook prima, jammer dat het bandje onbruikbaar is, hoe durven ze het te vragen, ze worden ook steeds duurder die kringlopen :crazy_face:

Nu maar van die rommel kopen om het glaasje te poetsen…

26 likes

Fantastische vondst

2 likes