Dan helemaal een leuke vondst!
Aankoop van het jaar
Ik heb hier in Zwolle vier markten afgestruind, maak helemaal niets. Horloges op twee handen te tellen, maar enkel goedkope quartz meuk. Geen enkel mechanische zien liggen
Same here…
Heel gaaf
Topvondst!
Heel gaaf!
Mooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat. De kleur blauw van de wijzerplaat is prachtig.
Toppertje! Ik ben niet zo van leer, dus zou m op staal of nato dragen. Maar wat een gaaf horloge:star_struck:
Mooi hoor. Wat een super vondst!
Maar iets dergelijks zal ook dichter bij huis verkrijgbaar zijn. Hiervoor kijk ik geregeld bij watchbandcenter.com dat zit in D. Veel keus en snelle correcte levering.
Willen jullie mijn vonds van vandaag zien, of wordt het te gek…
Ja ik ga vaak he!
Vandaag een rondje gedaan in de kringlopen, gekeken bij de audio, de muziekafdeling, ik een goede cd van John Hiatt meegepakt… in kringloop 3 hingen wat horloges, voor mij niks, of te klein of gewoon geen boeiende merken…
Tot dat ik langs een vitrine liep, daar lagen wat citizen horloges enz, 1 horloge trok mijn aandacht, die was vintage goudkleurig, met een kek datumvenster!
Eerst dacht ik dat is een junghans! Nee dat strookt niet met dat datumvenster dacht ik, hij is wel de moeite om een medewerker te vragen of ik even mag kijken, en toen…
Cliffhanger dit en toen bleek het…
Vervolgen?
Tuurlijk willen we dat weten
Nu ben ik wel benieuwd!
Lol hou het ff spannend, ff pizza naar binnen werken! Zo houden we het topic lekker levend