Deel je “Kringloop” vondsten

Welke Omega is het? :smiling_face:

Helaas is het geen Omega…

1 like

Ja gaf hem prijs al jammer eigenlijk…

Ik zag hem al even voordat je jouw foto verwijderde. Het is een beauty! :star_struck:

1 like

Ok nou vooruit dan maar…

48 likes

Knaller Floris :ok_hand:

1 like

Bizar toch! Natuurlijk mankeerd er iets aan hoor, hij loopt wel na opwinden, en datum verspringt ook, maar je kan hem opwinden en dan voel je in de kroon dat de veer los zit of hij is gebroken, er is iets mee gewoon…

Maar vind hem ook mooi, dus keeper weer hoor, leuk dat zo een horloge bij een liefhebber terecht komt met mazzel ipv bij een handelaar.

9 likes

Wtf @floris dat is echt een top vondst!

1 like

Ja daarom vroeg ik zal ik hem posten of niet lol

1 like

Mooi…zenith Stellina, vergulde kast of misschien toch… :thinking:

1 like

Nee vergulde kast, 20 micron, maar prima, kan je ook mee shinen lol

3 likes

Nice :ok_hand:

1 like

Nice!

1 like

Pracht vondst hoor! :ok_hand: Dit soort horloges kom ik tot nu toe niet tegen en ik loop al aardig wat jaren bij kringloopzaken binnen :thinking:
Extra genieton :partying_face:

1 like

Ik loop al zeker 25 jaar in kringlopen, maar ik ga ook vaak hoor, in werk pauzes ga ik, op vrije dagen ga ik, op vakantie ga ik, buiten de stad enz enz enz

Vaker vind je niks, nu 2 maal achter elkaar gelukjes :grin:

8 likes

Dat is het ook en is je gegund :+1:

1 like

Een werknemer had laatst uitgelegd dat er opkopers zijn die de eerste keuze hebben. Alleen de Quartz troep komt normaal de winkel in. Rest wordt opgekocht.

2 likes

Weet het en vind dat een sneue bende, maar het is niet anders :expressionless:

2 likes

Nee je maakt dan meer kans op rommelmarkten denk ik.

1 like

Ja er zijn kringlopen waar ze echt niks hebben kwa horlofes, die mikken alles un een bak waar dan een expert naar gaat kijken oid of het wordt opgekocht, dit zijn gewoon dingen die er soms doorgeen slippen bij kringlopen die wel gewoon alles wat binnen komt prijzen en in de winkel gooien, eerlijker systeem, en maakt het kringlopen dan ook leuk, af en toe een pareltje vinden maakt het leuk.