Echt……… ik loop ze hier ook bijna allemaal iedere week na, maar nooit wat interessants gevonden. l vaker “kringloopdagen” gedaan en uithoeken van het land opgezocht met de gedachte “in de stad komen er te veel mensen”……… maar niets. Rommelmarkten scoor ik meer/beter (tot nu toe).
deze vond ik jaren geleden ook bij een kringloper - de baas daar is zelf liefhebber/verzamelaar maar gunde 't me toch om een paar oudjes te kopen …
Een ‘vondst’ hoeft ook niet altijd maar een paar euro te kosten, toch??
Ben ik met je eens. En daarom is het zo dat ik al jaren het leuk vind om iets tweedehands te kopen (mits netjes en functioneel). Daarmee is de verkoper blij want die beurt nog een paar centen, ik blij omdat ik iets heb wat me niet de hoofdprijs kost en beter voor het milieu. Feitelijk een win win en je houdt wat over voor andere zaken. Ik krijg een kick als ik een vintage horloge weer tweede leven kan geven.
Ja ik kijk ook zo, dingen voor mijn hobby’s koop ik 2de hands, via marktplaats de kringloop kofferbak markten enz, meubels kunnen ook allemaal 2de hands gekocht worden, behalve bedden en banken maar dat is persoonlijk.
Alles is er in overvloed, alle trends die er zijn vernachelen de aarde, al die tv programma’s dat je om de zoveel tijd je huis een make over moet, want blauw kan echt niet meer onzin, en die action waardeloze meuk ook… man man man
Mijn kringloopaanwinst van vandaag is een Icewatch. Ik weet niet of een nieuwe batterij de moeite waard is maar gezien de bod dicht zittende gaatjes in de band heb ik het idee dat dit horloge nog nooit om een pols gezeten heeft.
Ik heb deze 2 weken laten liggen in de kringloop, steeds dacht ik leuk ding maar gun iemand ook wat, serieus ik lag hem netjes neer steeds zodat ie opviel , nou niemand wilde hem, dus nu is hij van mij!