Delen?

Sinds kort gaat het thuis bijna net zo vaak over horloges als over F1 en Le Mans. Mijn zoon is nu ontwaakt als liefhebber. Met wie delen jullie- los van met forumgenoten- de hobby?

22 likes

Met niemand. :sob:

Alhoewel m’n zoon de HFLE 2024 heeft besteld. :grimacing:

6 likes

Met kleine gup

4 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Met mijn dochter. :grinning: Gouden vintage 22mm Certina. Ik merk wel dat sieraad aspect voor haar belangrijk is.

5 likes

Mijn broer is ook helemaal verzot op horloges. We praten er regelmatig samen over of gaan wel eens samen naar een horlogewinkel of beurs. Mijn zoon heeft het virus in een Light-versie.

4 likes

De horloge hobby mag ik delen met een tennispartner en enkele collega’s. Echter het liefst deel ik de hobby met mijn zoon. Hij was 15 toen hij zijn eerste echte horloge kocht. Destijds liep ik nog met een plakmerk om de pols :shushing_face:

We delen een voorliefde voor Tudor (en meer). Het virus heb ik van hem, dat neemt mijn vrouw hem kwalijk :grin:. Noviteiten, actualiteiten en nieuwe releases delen we met elkaar.

Begin mei gaan we samen naar Genève voor onze tweede horloge trip. Ik kijk daar met veel plezier naar uit. Onlangs een Moonswatch voor hem gekocht, mag hij onbezorgd dragen

13 likes

Mijn beste maat, die lul heeft me aangestoken. We gaan regelmatig dagjes weg naar steden waar tal van juweliers zitten. In maart gaan we voor het eerst de grens over naar Duitsland :joy::ok_hand:t2:

8 likes

Ik deel hem regelmatig met mijn betere helft, hoewel zij dat niet zo op prijs stelt. :man_shrugging:

16 likes

:rofl:

2 likes

Dat wordt naar DĂĽsseldorf en Keulen. Tof :ok_hand:

2 likes

Daar zijn we allebei al afzonderlijk geweest. Hij wil graag eens naar doxa kijken en er zit blijkbaar in Essen eentje die het verkoopt. Maar wel even zien of er verder wat interessants zit daar

1 like

Ow Jah en mijn zoon van 1 probeer ik al aan te steken, kort na zijn geboorte een horloge voor hem gekocht. Om aan hem te geven als die een jaar of 18 is. Maar hij moest wel lachen toen die bij de koop het horloge zag en regelmatig trekken mijn horloges zijn aandacht al haha :joy::ok_hand:t2:

2 likes

Met mijn zoon en schoonzoon ( beide ook actief hier op HF)

12 likes

Mijn vrouw en mijn geweldige jongste zoon.
tevens F1

3 likes

In mijn gezin ook verder

die ook maar het minste beetje interesse in horloges heeft.
I'm just so lonely. (Futurama) #ReactionGifs

7 likes

gelukkig met mijn vrouw.
Geeft mij soms weer een vrijbrief om weer eens wat te shoppen.
Wij zijn net een ANWB setje. Allebei een groene :laughing:


22 likes

Wie dan? Ben nu wel nieuwsgierig haha
En hebben ze net zo’n goeie smaak als jij? :smirk:

1 like

Hier ook met niemand. Ik pak er ook niet mee uit. Ik vertel over mijn horlogehobby enkel als er een aanleiding is. Slechts weinig personen weten het.

De laatste 15 jaar ben ik slechts 5 keer over een horloge aan mijn pols aangesproken geweest. Mijn ma spot dit wel. Soms correct. De 24 stuks van 2023 heeft ze niet allemaal gespot. Ik durf wel eens antwoorden met “oh, dit horloge heb ik al vele jaren”.

Mijn vrouwtje vind mijn horloges wel leuk, maar wel telkens met de bemerking dat het genoeg is geweest. En ze heeft nog gelijk ook.

8 likes

Prachtig