Delen?

Waarop ik dan een leuk horloge voor haar koop

En het gejammer houdt meteen weer een poos op.

Ze heeft maanden rondgereden met zo’n kentekenplaat sticker met de tekst “nagging bitch on board”
Dat heeft me een Jacob Jenssen gekost :joy:

5 likes

Wat een mooi verhaal! Herkenbaar:-)

3 likes

Met een vrouwelijke collega (draagt een Rolex Datejust 34 mm, rose gold).

Beide kids, dragen geen horloges.
Tijd boeit ze niet :rofl:

Vrouw, fervente apple watch drager.

Dus alle hobby centjes gaan naar mij toe :100:

7 likes

HF family :blush:

4 likes

Vrouw

Maatje en compagnon @Mechoj

Zoontje

9 likes

Ik deel mijn interesse in horloges vooral met mijn jongste zoon en ook (in mindere mate) met mijn vrouw. Mijn oudste zoon geeft er niets om.

8 likes

Ik probeer vrienden/kennissen wel warm te maken voor de hobby maar tot nu toe heeft niemand toegehapt… dus ik sta alleen :laughing:

5 likes

Niemand eigenlijk, een collega voorheen maar sinds die een apple ding om de pols heeft boeit het hem ook geen ruk meer.

main-qimg-ce17ecf169304fb93b7356fc9f7859e1-pjlq

5 likes

M’n vriendin geeft er niet heel veel om. Maar ik vind haar toch net een stukje leuker met een mooi horloge :grinning: Dus zo delen we de hobby toch!

5 likes

Thats the spirit

@WatchesAndPugs en @Pietzor

5 likes

Hier ook alleen, echtgenote heeft al 10 jaar ofzo een quartz van de Hema, koste toen 20 euro denk ik, en die doet het nog steeds, dus waarom heb ik dan zoveel horloges nodig :smile: :smiley: maar ze gunt het me wel :grin:

2 likes

Horloge hobby deel ik met mijn vrouw, de zoons zijn wel geïnteresseerd maar nog niet gepassioneerd… met hun deel ik wel de liefde voor autosport. Voornamelijk WEC en in de formule 1 volgen we met name Mercedes en Ferrari.

3 likes

ach toch leuk dat de achterhoede ook fans heeft…
…best schaars :rofl:

3 likes

Met mijn zwager, vorig jaar kreeg hij een mooi Breitling van haar, mijn lieve zus.

Nope, niemand. Thuis niet, vrienden dragen veel Rolex maar interesseert het geen hol, en op mijn werk al helemaal niet. Boring.
Nou ben ik zelf al een jaartje of 3-4 met horlogepensioen (simpele zwarte alleskunner is genoeg), maar als er dan ook nog werkelijk niemand om je heen ook maar enige interesse in een horloge toont, gaat de lol er vanzelf wel vanaf. Dan ga je vanzelf van de 2k klasse naar de 1k, en daarna kom je erachter dat het allemaal gelul is (uurwerken/techniek doen mij niks, en staal is staal) en je voor een paar honderd euro klaar bent. Die paar onbekende knakkers op een forum die je een like geven voor een Sinn zijn niet genoeg om enthousiast te blijven.

Maar goed, elk nadeel hep zn voordeel :partying_face:: waar ik een jaar of 5 geleden nog een Speedmaster, Seamaster en een GS wilde hebben, ben ik nu happy met een Citizen, een Seikootje 5 en een San Martin van bij elkaar nog geen rug. Die exact hetzelfde doen en net zo lang mee gaan. Als ik die eerste 3 morgen gratis kreeg, staan ze hier overmorgen te koop.

Nou ik er over nadenk :thinking: deze Citizen

was eigenlijk de boosdoener. Nog geen 400, maar nagenoeg perfect. Eye opener. Dag GS :wave:t4:
De definitieve hobbydoodsklap kwam van San Martin, die ik voor de gein kocht. Voor ik geloof 130 euro.

14 likes

Ik zeg altijd, het is een investering voor de kinderen :slightly_smiling_face: kom er tot nu toe mee weg.

2 likes

Niemand buiten HF.

Een collega kwam me gisteren wel zijn Van der Gang laten zien die hij na een tip van mij heeft gekocht op het forum, maar die spreek ik drie keer per jaar. Een andere collega heeft twee Speedmasters, maar we praten niet over horloges.
Mijn vrienden dragen Smartwatches of Lorus of geen horloge en kijken mij verbijsterd aan als ze horen wat mijn Speedmaster kost. Een horloge van meer dan 200 euro vinden ze buitensporig.
Mijn zoon heeft wel drie horloges, een Swatch, een digitale Seiko en een Casio. Maar echte interesse heeft hij niet. En mijn dochter daagt een DKNY.

Met mijn broer draag ik om en om de Omega Constellation die van mijn vader is geweest, maar als ik die weer krijg slingert hij zijn Fossil hockeypuck weer om.

2 likes

Gewoonlijk spreekt geen mens je aan op je horloge…

Gewoonlijk, maar ik ben vandaag al 3 x aangesproken op de MB&F M.A.D.1
Vermoedelijk omdat het ding er meer uitziet als een ruimteschip dan een horloge.

6 likes