Delen?

Helaas met niemand. Precies de reden dat ik op het forum ben gaan kijken.

4 likes

ik vind 'm geweldig maaruhhhhh
kun je er ook nog ergens de tijd op zien?
of vraag ik nou iets heel doms :rofl:

Mijn vrouw wel enigszins, die wisselt vaker van horloges dan ik… ( ergens ook niet zo moeilijk :crazy_face: )

Maar buiten haar eigenlijk niemand tegengekomen. Mijn dochter heeft er niks mee.

2 likes

Ik deel de liefhebberij met mijn verloofde en zoon, dit forum, een aantal redelijk actieve WhattsApp-groepen, een paar zakelijke relaties en binnenkort op een GTG hier in het Noorden van Nederland :wink:

5 likes

Aan de zijkant, op 6 uur…

3 likes

owwww

ik daggeffe, dies gaaf, die willikook…
toen zag ik de prijs

:sob:

1 like

Ik deel de hobby een beetje met mijn middelste kind, is nu 13 en heeft 2 nette quartz horloges.

Bij elke NA van mij wordt het horloge door haar grondig bekeken. Als ik met mijn horloge box bezig ben dan geniet ze mee.

Mijn zoon van bijna 16 heeft totaal geen interesse, die gamed alleen. Mijn dochter van 9 ook niets. Zo spijtig :cry:

Mijn vrouw staat er gelukkig ook voor open. Ze heeft zelf een mooie verzameling, denk een 6 tal waarvan 1 prachtige Breitling en 2 Rolexen.
Haar mooiste :

8 likes

Met mijn vader, we delen zelfs een Certina (bij elk bezoek wordt ie overgedragen aan de ander) :slight_smile:

5 likes

Met mijn oudste zoon eigenlijk wel het meest ondanks dat zijn smaak en interesse meer naar Rolex, AP en dat soort dure merken gaan (blijven dromen) vind hij het ook leuk om te kijken naar de betaalbare mooie horloge’s. Mijn jongste zoon heb ik vorig jaar een horloge laten uitzoeken en toen heeft hij (op mijn aanraden) een mooie Seiko uit gezocht, De Seiko draagt hij met veel plezier en is er erg zuinig en trots op. Dus misschien slaat het virus ook nog wel naar hem over. Mijn dochter ziet het meer als een leuk sieraad om af en toe eens om te doen maar wie weet waar dat toe leid.

2 likes

Ik leen mijn vriendin haar Moonswatch wel eens.

1 like

:hugs::hugs::hugs:

1 like

In het WEC doet Ferrari het anders best goed. Is eigenlijk ook een veel leukere klasse dan F1.

1 like

Rationeel geen speld tussen te krijgen. Zoals je in een Fiat Panda op dezelfde plek kan komen als met een BMW. Je in een regenjas van de Hema net zo droog blijft als in een waxjas van Burberry en je bij Mac net zoveel calorieën kan pakken als bij Parkheuvel. Maar de beleving is toch anders. En dat anders is nou net wat het voor mij leuk maakt.

6 likes

Klopt, maar bij mij is het bij horloges volledig doodgebloed. Onder andere doordat er niemand om je heen ook maar een klein beetje interesse toont. En ik ben een vrij nuchtere boer :farmer:t4: , dat scheelt ook.

Met horloges? Nul bij mij. Heb ook niks met uurwerken of techniek he, dat scheelt.

Plus het gevalletje been there done that. Leuke auto, verre reizen, interessante etentjes, dure merkkleding, boot : tja. Ken het nou wel (zal ook de leeftijd zijn).

Jaartje of 20 : Dikke Golf! En naar Thailand! Boot met 50 pk!
Jaartje of 30 : Dikke Audi! En naar Hawaii! Boot met 100 pk!
Jaartje of 40 : Toyota Yaris. Italie is prachtig. Consolebootje met 15 pk.
Jaartje of 50 : Toyota Aygo. En Frankrijk is al best ver. Kanootje huren. Weet je wat? Ik lig wel errug lekker in de tuin :wine_glass: zoek het lekker uit :slightly_smiling_face:
image

11 likes

Met mijn curator.
:rofl:

3 likes

Met allebei mijn 2 zonen van 33 en 29 jaar.
De jongste heeft samen met mij een vintage Omega Seamaster gekocht dragen we om de beurt.
Hij draagt zelf een oude pontiac als daily (hier op HF aangeschaft) terwijl hij makkelijk de fondsen heeft voor iets veel duurders is n.l. accountant.
De oudste heeft van mij een leuke citizen gehad en draagt hem ook met trots.
Mijn vader die in mei j.l. is overleden had/heeft een Omega Seamaster maar die is nog "ff"niet boven water gekomen, maar dat komt wel goed.

1 like

Jaarje of 18 : Lelijke Eend en Zeilboot (Vrijheidsklasse)
Jaartje of 65 : Renault Mega Nee en Zeilboot (Vrijheidsklasse)

1 like

Op mijn 20e ofzo een klein bootje met 10 pk.
Rond mijn 30e een oldtimer speedboot met 25 pk. Dat werd al snel 40 pk.
35 jaar : ik moest perse een Suzuki 4s 70 pk hebben. Met 4 man erachter hangen op opblaasshit. Iets van 8000 euro :man_facepalming:t4: alleen de motor.
45 jaar : boot verkocht
50 jaar : 2 x per jaar een fluisterbootje huren, max 5 km/u

Heerlijk.

3 likes

Ik hou het bij zoiets,
van in het zonnetje lekker ronddrijven tot beestachtig tekeergaan hangend in de trapeze.

Foto is voorbeeld en niet van eigen boot maar wel exact dezelfde.

vrijheidsklasse

1 like

Jaartje of 30 : Festina horloge, uiteindelijk plat geslagen
Jaartje of 50 : Prachtige TW Steel van vrouw en kinderen gekregen
Jaartje of 65 : 16 Schitterende horloges, Seiko’s, Certina, Mudmaster, maar ook een paar mallotige

Edit
Jaartje of 65 : Zoon van 29 ZWAAR besmet met horlogevirus en nu samen juweliers aan het afstruinen,

1 like