ik bestelde een magnetizeerapparaat, niet de juiste stekker en met de juiste eraan werkte hij niet!
Geld terug.
Bij een andere leverancier er eentje met EU stekker besteld… vandaag binnen en ja hoor! De verkeerde stekker.
ik bestelde een magnetizeerapparaat, niet de juiste stekker en met de juiste eraan werkte hij niet!
Geld terug.
Bij een andere leverancier er eentje met EU stekker besteld… vandaag binnen en ja hoor! De verkeerde stekker.
Hoezo? Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij gekregen…
Nou, dan weet ik het ook niet!
Ps met gebruiksaanwijzing bedoel ik niet per se Youtube filmpjes hè. Gewoon dat boekje wat er bij zit/zat/hoort, of ûh… is dat er niet?
Ga het even in de gaten houden, wel interessant dit. Benieuwd hoe dit wel werkt.
Wat kost zoiets als ik vragen mag?
Twee nutsen en een bounty, nou ja, het equivalent daarvan in Renminbi
Nou, heel simpel, ik geef duidelijk aan dat ik behoorlijk veel onderzoek heb gedaan naar dit apparaat (handleiding zat er niet bij), YouTube staat er vol mee en toch lukt het niet. Ik leg het netjes uit en jij roept dat ik “the f*cking manual” eerst maar eens moet lezen. Slaat nergens op.
Dat weet ik toch niet…
Dan nog is RTFM roepen, terwijl ik echt wel onderzoek doe, geen antwoord dat iets toevoegt. We houden erover op.
€7 op de Baai. En ja: leuke materie (als het uiteindelijk werkt).
Dan loopt íe gegarandeerd niet meer vóór!
En heeft 'ie 2 x per dag gelijk.
Oeps, ik zie ineens dat ik vergeten ben er een knipoog bij te zetten. Tja. Hierbij alsnog, …
Met een dirty mind zou je zomaar aan andere dingen gaan denken hoor
Love you too
Geeft niks.
Het had misschien voor het borrelen wat soepeler gegaan, maar nu loop je een bepaald aantal stappen door in bepaalde richting. Als je bijvoorbeeld nu het horloge er langs boven oplegt en er langs onder afhaald kun je proberen deze richtingen te verwisselen.
ik ben broodnuchter! Misschien moet er maar eens een borrel in
Ook dit heb ik geprobeerd, helpt niets.
Antwoorden dat iets niets toevoegt, voegt dat iets toe
Das voor niks ja en de moeite waard.
Maar wat doe je dan als je een aantal horloges gemagnetiseerd krijgt?
Draag nu pas een jaartje mechanisch en nog niet meegemaakt, maar ik heb ze ook nog niet lang gehad door flipporito acties
Goed om te weten dat je het eventueel zelf kunt doen. Al denk ik dat mijn horlogemaker het als service gewoon doet.
In essentie niet nee.
Ach, voor dat geld en gezien mijn horloge-activiteiten dacht ik: let’s go! Go girl! Nu heb ik hulp nodig van mensen die het snappen.
Maar ik snap het, voor dat geld is het nog leuk om zelf te proberen. Maar het moet werken hoor. Kan het niet meer terug vinden dat topic waar het voorbij kwam.
Je zult het antwoord nog wel krijgen, er zijn er genoeg in de omloop hier.