Werkt vele malen beter dan die blauwe. 1x drukken en klaar is kees. Geen gedoe met langzaam wegnemen enzo.
Bovendien zitten ze wat beter in elkaar. Die blauwe zijn echt zooi. Mocht je die hebben, laat hem vooral niet ingestoken en druk de knop niet te lang in. Brandgevaarlijk zijn ze .
Geloof me, je wilt de onderste. Die 34 euro ben je na 1x gebruik vergeten. Mocht je toch voor die blauwe gaan, voorspel ik dat je 8 euro wegsmijt en na heel wat ergernis alsnog die andere zult kopen
Ik vermoed dat je met het gebruik van het apparaat, de rotor in het uurwerkje enorm snel hebt laten draaien en daarmee wat vuil of opgedroogde quartz olie door het radarwerk hebt geduwd. Hierdoor de blokkade opgelost waardoor die weer beter liep.
Een ali quartz tester is volgens mij ook een snel omkerend magnetisch veld die dan heel snel het radarwerk ronddraait.
Ik heb deze werkt ook erg goed, op de rode zone meet je het uurwerk door en op de blauwe demagnetiseer je.
Het apparaat is wel erg gevoelig en werkt niet op grotere voorwerpen zoals spiraaltangen of schroevendraaiers.
O ja kost ook best wel wat🙈
Ik heb een Elma en sinds ik die heb nooit meer last van magnetisme gehad! 1 klik en het is klaar helemaal top, kost wat centen maar geen enkel gedoe er mee.
Ja top is dat! Ik heb een zgan antimag 2 van iemand over genomen een hele tijd terug. Voelt wat prijzig natuurlijk maar je doet er hoop ik wel lang mee. Ik vind die chinees zelf maar eng. Stekker ging er bij mij altijd uit want ik heb verhalen gehoord van mensen die er iets op hadden liggen en het niet rooskleurig afliep.
Best eens dit filmpje bekijken voor gebruik. Alex legt hier piekfijn uit hoe dergelijke toestellen werken en hoe ze dienen te worden gebruikt. https://www.youtube.com/watch?v=p1mw-BXfiLo