Denham x Seiko - Ltd SSK

Denham, het gehypte maar mooie jeans merk, gaat (wederom) een ‘samenwerking’ aan. Na oa Nike x Denham en nog een hand vol supporters is nu dus Seiko aan de beurt.

Denham kennende zal het wel dik over priced zijn en zo uitverkocht.

Maar: SKX dus op het forum.

Wat denken we Denham x Seiko:

• Yay
  • Nay
0 stemmers

Aldus Denham:

Maak kennis met het limited edition SKX-serie horloge, gemaakt met de essentie van DENHAM design. Dit exclusieve uurwerk combineert ons ‘Jeanmakershorloge’-concept met rijke indigotinten op de lunette, wijzerplaat en band.

Ontworpen om op te vallen en belichaamt ons kenmerkende vakmanschap en aandacht voor detail. Mis je kans niet om een echt collector’s item te bezitten.

2 likes

Is dit niet het tweede topic hierover van vandaag

1 like

Ja

450,- geloof ik. Limited op 2000 en volgens mij alleen te koop in de boutique.

1 like

En deze was er een week geleden

1 like

Het is toch geen SKX. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Gewoon leuk.

Prima toch. Gewoon een leuke Seiko, alleen dan met het woordje Denham erop. En een schaar. Lekker belangrijk, als iemand het leuk vindt dan koop je het toch?

Snap de nay stemmers dus niet, maar ok.

1 like

Nah…lijkt er slechts op idd

1 like

De jeans, ja

Dit horloge, dikke nee.

Mooi horloge vind ik maar smaken verschillen gelukkig. Ik zie niet waarom dit niet op het forum zou mogen.

Als ze nou iets hadden gedaan in de trant van BEAMS Japan x Seiko …
Dan lag de prijs van het horloge meer in lijn met hoeveel ze voor een spijkerbroek rekenen bij Denham …

Ik presenteer de : SBDX041

Met een kek prijskaartje van 5k :joy:
image
Is een gewone remake van de 62mas met 8L35 uurwerk. Mat zwarte dial en een leuke caseback…

Gekkenhuis

Stel dat ik langsloop en het ding ligt in de winkel dan pak ik het gewoon op hoor… :blush:

Lelluk logo van Denham en de naam Denham doet me denken aan het dorp waar ik geregeld doorheen rij en waar mn zwager woont :rofl: dus nee …