Denken jullie dat grote horloges een modeverschijnsel zijn of iets blijvends?

@erbikker heeft wel gelijk hoor. Ik vind 36mm de beste maat en ik ben erg introvert.

3 likes

:upside_down_face:
Briljante analyse :roll_eyes:

2 likes

Denk dat Johnny anders zijn 36mm wel heeft ingeruild voor iets van 46mm+ :laughing:
john_travolta

4 likes

Ik haak ook nog even inā€¦

Heerlijk zoā€™n buitensporig grote Diesel.
Velen noemen het een wandklokā€¦ verhuis van die studentenkameršŸ˜‰

Oncomfortabel? Ligt de buitentemperatuur en wat je gaat ondernemen die dag of gedeelte daarvan.
Maar eerlijk is eerlijk die 57mm is idd soms te grootā€¦ daarom heb ik ook nog een 52mmšŸ˜.
Maar Diesel heeft een nog grotere gemaakt, een dubbele automaat ook nog.
Het is de DZ7365 en is 62mm.
Ik heb er naar gezocht, gevonden, en wegens de prijs niet gekochtā€¦ voor dat bedrag koop ik liever 2 of 3 andere.

Maar kleine formaten heb ik ook, en geef zelf dan de voorkeur aan een carre vorm.
Een kleine ronde klok vind ik simpelweg niet staan op mijn 21,5cm pols.

Zou het fijner vinden wanneer de banden 2 schakels groter zouden zijn, of dat de verkoper deze uit coulance dankzij de fabrikant deze kosteloos of in ieder geval gelijk kan verstrekken tegen een gereduceerde prijs.

Laatst een Seiko Padi op de grootste stand gepastā€¦ kreeg hem met moeite dicht. Een verkoper die je dan aanspoort om het horloge dan toch te kopen en vervolgens aangeeft zelf online te gaan zoeken naar extra schakelsā€¦ zo jammer.

1 like

Ze hebben nu ook bijpassende schoenen voor je :slightly_smiling_face::

1 like

Niet mijn dingā€¦ Daarbij koop ik geen tweedehands schoenen.

1 like

Met zulke polsen is 52mm wellicht niet eens heel raar. Echter vind ik diesel horloges, naast de enorme grootte, ook niet erg mooi. Meningen verschillen natuurlijk, maar heb je naast diesel en die seiko die je noemde ook eens andere merken overwogen? En als een horloge bevalt, is het kopen van nieuwe schakels het waarschijnlijk meer dan waard.

1 like

Dikke botten helaasā€¦ vet kan ik weg trainen.

Seiko Citizen Tissot veel mooie gezienā€¦ online. En online koop ik alleen wanneer de prijs de gok waard is.

Gisteren de Invicta site afgestruind, die hebben niks moois.
Wat een gedrochtenšŸ¤Ŗ

Heb tegenwoordig wel een klein eisenpakketā€¦ een paar hiervan zijn mede door dit forum.
Solar, saffierglas, minstens 50m waterdicht, bicolor, stalen band.

Binnenkort maar weer eens wat winkels afā€¦ kijken of het aanbod aansluit bij mijn wensen.