Denken jullie mee?

Christopher Ward C65 Super Compressor Black Sand (S65-41ASC1-S0WK0)

1 like

Je mag hem wel wat vaker dragen :+1:

1 like

Het is al een keer voorgesteld maar ik zou zeker een keer kijken naar de RADO CAPTAIN COOK. Ik ben ook Tudor fan maar de RADO is een daily driver voor mij, blijft leuk om naar te kijken zeker als je er meerdere straps bij koopt is het een horloge met veel gezichten. Het is een beetje mix diver en modern maar IMHO heel goed geslaagd. En hij is er in meerdere kleuren dus je kan helemaal los met je flashy kleuren! ik heb de mijne een jaar en ben er nog steeds helemaal happy mee !

3 likes

haha ik heb echt teveel in de roulatie, er gaan wel duikers uit en jij hebt je bonus al binnen dus grijp je kans man!

Ik had er 1 gezien op het uhrforum maar daar vroegen ze een smak geld voor :exploding_head:

Zeer gecharmeerd van de 38mm versie die toen uit kwam. Of was het 37? Supercool horloge.

Al vind ik 1900 ballen duur voor een duikertje, de Captain Cook en Oris Sixty Five zijn cool.

Maar de sixty five is er in 40mm. Da’s toch een grote bonus.

2 likes

Ja misschien wel… deze combo’s zien er echt mooi uit om eerlijk te zijn!

Yup, dan zou ik wel voor 1962 edition gaan, wat een cool apparaat zeg…

2 likes

Die zag ik niet meer staan op Rado’s site. Maar die ja.

1 like

Ik heb snel even een collage van mijn kapitein voor je in elkaar gezet zodat je een beetje een idee krijgt hoe dit horloge er in real life uitziet met verschillende straps. Maar mijn advies: ga even kijken en om je pols doen en kijk even wat voor gevoel je erbij krijgt.

2 likes

Erg knap inderdaad… zou ik niet opgekomen zijn eerlijk gezegd :innocent:

Gewoon toch een pelagos!! Het is een horloge waar je in het begin even aan moet wennen omdat hij zo anders is dan wat je van tudor gewend bent. Daar heb ik ook last van gehad. Ik had zelfs een moment waarop ik dacht dat ik hem weer wilde verkopen. Maar nu……… is het mijn meest favoriete horloge. Zo gaaf.

afbeelding|nullxnull

Maar goed……. Als je dan toch niet overtuigd bent. Misschien in dezelfde categorie een damasko?

2 likes

Trouwens, deze van Squale had ik een tijdje geleden ook gedeeld. Is ook een leuke duiker en cheap too!

1 like

5 likes

Ken het merk niet…

Nu wel :wink:

Gave fotos, dat verkoopt wel!

Een Mido dan?

Ocean Star 600 Chronometer

Zelf draag ik een Certina DS Action Powermatic 80 “Save the turtle”

2 likes

Is een cool merk hoor!

Omega seamaster 300