Ik heb dit topic genegeerd dus kan echt niet meer inhoudelijk reageren.
Bovendien ben ik geen kuddedier dus een avatar is niet nodig
Ik heb dit topic genegeerd dus kan echt niet meer inhoudelijk reageren.
Bovendien ben ik geen kuddedier dus een avatar is niet nodig
Dank voor het compliment dat het inmiddels de kudde aka het grotere geheel is dat een avatar heeft! Ik wens je een heel fijne dag!
Ik snap -helaas- in het algemeen de datum-loep niet.
Er wordt zoveel belang gehecht aan het ontwerp en balans van de dial en horloge, die voor mij ook een bepaalde symmetrie en rust moeten uitstralen, … en dan komt die loep
Ik sla af en toe ook wel een beetje aan op de zoveel tendentieuze topics die @rlc opent per dag / week MAAR… als ik HEEL eerlijk ben, mijn hand over mijn hart haal, over mijn eigen schaduw stap, tot 10 tel én een paar weesgegroetjes doe (zo heten die dingen toch? Geen idee) vind ik dit best een leuk topic
Over SKX vs de nieuwe vijfjes gesproken, de SKX is gaaf, iconisch, niets aan doen (nouja… alles modden wat het oog kan zien is ook leuk), maar eigenlijk blijf ik de lumedot achterop de secondenwijzer een raar iets vinden.
spring bar
Als je dan toch engelse termen wil gebruiken, gebruik dan de juiste.
in dat kader, ik snap werkelijk niet dat men subdials dwars door de cijfers/indices heen stanst, dus afgekapte cijfers is voor mij per definitie eigenlijk altijd een dealbreaker, of het nou een seiko of AP is. Het net is alsof ze bij het ontwerp van een doorgaans zeer mooie wijzerplaat dachten: o fuck, we hebben ook subdials nodig, bam, boren ff paar gaten in de wijzerplaat.
Als we elkaar dan toch corrigeren. “Engelse” moet met een hoofdletter.
Dit is wel echt een ding voor je he
Wordt nou ieder topic afgezeken? Hij doet toch zijn best om een topic te openen welke een keer niet gaat over “wat is de mooiste duiker of laat de linkeronderkant van je gesp zien” . Dit forum draait voor 80% op smaak en mening, 20% op techniek en verkoop. Je mag natuurlijk smaak afzijken maar een topic zoals deze lijkt me niet? Grootste topic vervuilers zijn de topic afzeikers
Ik begrijp echt niet waarom men op dit Nederlandse forum het Engelse woord voor punaise blijft gebruiken wanneer men spring bar bedoelt. Ik ben echt geen taalpurist - ik maak zelf steeds meer fouten tegen het Nederlands nu ik niet meer in het Nederlandse taalgebied woon - maar daar erger ik me inderdaad aan.
Let’s talk about watches again…
Het loepje bij de SD is soms gewoon handig… zonder moet ik wel eens even focussen
Foto spreekt voor zich… maar zegt niets over het feit dat je het mooi of niet mooi vindt
Ik vind het altijd frustrerend als horloges met een zwarte wijzerplaat en donkere indices opeens een witte datumaanduiding hebben. Het maakt de wijzerplaat minder voor mij.
Dit maakt mij blij:
Er zijn natuurlijk heel veel uitzonderingen en als er een cyclops is vind ik t 10x minder storend maar als de sarb033 bvb een witte datumaanduiding had zou ik m alleen daardoor al niet kopen
Ik heb lang overwogen er een te kopen. Het is een charmant en chic horloge. Tegelijkertijd wringt het wel dat het niet echt meer een Navitimer te noemen valt.
Wanneer stopt dit (charme)offensief aan nietszeggende topic’s/ posts eens
Jouw mening. Andere mensen beleven wel lol aan dit topic. Prettige dag verder
Lets tok about watses agen.
Ik vind dit best een relevant en interessant topic eigenlijk. Als dit al niet meer zou mogen, waar moet je het hier dan nog over hebben?
Context
Maar laaf je rustig aan RLC’s wijze en originele woorden joh