Ik vind het jammer dat de Seiko 5jes geen schroef kroon hebben,dat weerhoudt mij om er een paar te kopen,kweenie, moderne duiker is een must voor mij met schroef kroon, anders blijf ik wantrouwen of hij wel goed afsluit in het water
Helemaal mee eens
Zuurpruimen hangen niet aan de boom die zitten hier op het forum
Ik vind het ook wel een leuk topic. De voorbeelden die je aanhaalt snap ik goed, en toch wil ik ze allemaal hebben hebben hebben! (behalve die Seikootjes dan)
Dus het is een heerlijk irrationele hobby zoals wij weten.
Irrationeel en fantastisch tegelijk
Er is veel te zeggen over design keuzes waar ik niet van snap wanneer het gaat over Invicta. Denk maar eens aan die joker horloge, of heel wat andere designs. Maar goed even iets anders.
Als je even die grotere afmetingen los laat dan begrijp ik niet waarom Invicta de laatste jaren zo op de ontwerpen bezuinigt. Op veel Invicta forums wordt er geklaagd dat de laatste paar jaar erg bezuinigd word op de afwerking. Ook dat er minder vaak hoogwaardige uurwerken worden gebruikt zoals oa de Valjoux 7750. Er worden weinig Swiss made gemaakt en ook zie je niet meer dat ze horloges COSC certificeren. Maar goed dit laatste is eventjes voor de fansā¦
COSC certified Invictaās?
Ja! Die bestaan.
Helaas gebeurt het vandaag de dag te weinig.
Haha thanks. Ben er ook echt heel blij mee.
Ja echt what were they thinking
Whahahaha is dit echt?
Wat tot doet mij denken aan die moderne Invictaās.
Ze zijn eerlijk gezegd te groot in verhouding met de rest.