Schakels zijn niet verbogen en inderdaad heb ik na wat met mijn nagel peuteren het idee dat er wat verf af is inderdaad.
Weet trouwens denk ik waar het van komt. Vanmorgen even snel mijn handen gewassen in de badkamer. daar zitten natuurstenen wasbakken in en die zijn vrij ruw, scherp… denk dat ik daar tegenaan ben gekomen.
Garryflex grijs EN blauw bestellen en gelijk ook maar Cape Cod doekjes kopen ? Waar ? Bij Amazon ?
Cape Cod alleen voor glimmende delen.
Brasso en Silvo. Werkt voor sommige glimmende delen ook goed. Silvo is nog iets fijner dan Brasso
Garry Flex Blauw (Grof) en Grijs (Fijner) zijn echt super. Voor geborstelde delen.
Garry Flex in rechte banen de zelfde kant op bewegen. Als je een heel blok Garry Flex heb kan je de sluiting over het blok heen halen. (Met een bollende beweging zodat je alle delen raakt) maar wel rechte lijnen.
Nog tips ? heb een goejekope gekocht en die doet het best leuk maarrrr die gaat snel lelijk worden ben ik bang.
Tot aan mijn Omega en de Seiko heb ik nooit staal gedragen omdat ik leer eigenlijk plezieriger om mijn pols vind.
Nu heb ik een paar weken staal om en dat vind ik ook eigenlijk best lekker zitten.
Voordeel is dat het niet zo slijt (dacht ik dan he) als leer. Bij mij vreet het leer altijd snel weg. Hou er van om mijn horloge 24/7 te dragen, ben dol op zwemmen, sauna, bad, douche en dan wordt leer snel lelijk.
Hirsch Modena een de aanverwante waterproof Hirsch banden zijn dan een optie. Niet goedkoop, maar de blijven het uitstekend doen. Welk horloge is het trouwens?