Desk Dive Crash Dive

Thks @Bos en @ThomThom

Schakels zijn niet verbogen en inderdaad heb ik na wat met mijn nagel peuteren het idee dat er wat verf af is inderdaad.

Weet trouwens denk ik waar het van komt. Vanmorgen even snel mijn handen gewassen in de badkamer. daar zitten natuurstenen wasbakken in en die zijn vrij ruw, scherp… denk dat ik daar tegenaan ben gekomen.

Garryflex grijs EN blauw bestellen en gelijk ook maar Cape Cod doekjes kopen ? Waar ? Bij Amazon ?

1 like

Welke kleur ? Grijs ?

Cape Cod alleen voor glimmende delen.
Brasso en Silvo. Werkt voor sommige glimmende delen ook goed. Silvo is nog iets fijner dan Brasso

Garry Flex Blauw (Grof) en Grijs (Fijner) zijn echt super. Voor geborstelde delen.

Garry Flex in rechte banen de zelfde kant op bewegen. Als je een heel blok Garry Flex heb kan je de sluiting over het blok heen halen. (Met een bollende beweging zodat je alle delen raakt) maar wel rechte lijnen.

Cape Cod en Garry Flex besteld
en in de oren geknoopt :slight_smile:

1. desk dive ondergrond mat leren ding bestellen;
  2. op kantoor ook de nato of lederen band dragen;
  3. niet meer mijn handen wassen in de natuurstenen wasbak;
  4. heroverweeg de grail 14060M …

Hee! Vrijdag ‘butt’ day? :wink:

2 likes

Al mijn stalen sluitingen hebben die desk-sporen (en meer), ook de Rolexen. Kom op mensen, het is een gebruiksvoorwerp. :sleeping:

10 likes

…of een ‘fishing for a ban’-day :grin:

Maar mij hoor je absoluut niet klagen :thumbsup:

2 likes

[quote=“daffie, post:31, topic:121736”]
Maar mij hoor je absoluut niet klagen :thumbsup:
[/quote] Nee, mij ook niet. Laat hem lekker doorgaan :kissing_heart:

2 likes

ik maak morgen weer een kras !

4 likes

Mooie gelegenheid om er een lederen band op te zetten. Zoals het heurt. :slight_smile:

Die gewelfde rondingen doen me er aan denken:

Hoe plakken jullie oppervlaktes af die rond zijn of gebold?

1 like

Meer horloges kopen vermindert ook de deskdive sporen per horloge idd :slight_smile:.

1 like

Nog tips ? heb een goejekope gekocht en die doet het best leuk maarrrr die gaat snel lelijk worden ben ik bang.

Tot aan mijn Omega en de Seiko heb ik nooit staal gedragen omdat ik leer eigenlijk plezieriger om mijn pols vind.
Nu heb ik een paar weken staal om en dat vind ik ook eigenlijk best lekker zitten.
Voordeel is dat het niet zo slijt (dacht ik dan he) als leer. Bij mij vreet het leer altijd snel weg. Hou er van om mijn horloge 24/7 te dragen, ben dol op zwemmen, sauna, bad, douche en dan wordt leer snel lelijk.

Vraag het even bij Hoekstra :relaxed::relaxed:

Hirsch Modena een de aanverwante waterproof Hirsch banden zijn dan een optie. Niet goedkoop, maar de blijven het uitstekend doen. Welk horloge is het trouwens?

een “gewone” SKX007–J
(met double domed saffier en een gebutste solid oyster :sweat_smile:)

1 like

Nu kan je in ieder geval aan je baas laten zien dat je hard gewerkt hebt.

Of Niels :relaxed:

laat ik die nou net niet bebben… ik heb wel een CFO (mijn vrouw) die voelt als mijn baas…

1 like

Oh die blonde :relaxed: